به گزارش ایرنا در پیام این مرجع تقلید که روز یکشنبه در آئین پایانی این جشنواره قرائت شد، آمده است: احیای نام و خاطره شهدا و بیان ارزش هایی که به خاطر آن به شهادت رسیدند، ارزشمندترین کاری است که برای حفظ انقلاب و دستاوردهای این نظام مقدس می توان انجام داد و اصحاب رسانه و خبرنگاران در این امر نقش بسزائی دارند.
آیت الله علوی گرگانی همچنین تاکید کرده است که آنچه این انقلاب را به سر منزل مقصود می رساند و موجب پیروزی ملت شریف ایران علیه استکبار جهانی و غلبه حق برباطل شد، مدیریت والای امام خمینی (ره) و اطاعت محض مردم بخصوص جوانان و شهدا از راه و آرمان و سخنان حکیمانه ایشان بود که همگی ناشی از اعتقاد راسخ به ولایت فقیه است.
در ادامه پیام این مرجع تقلید می خوانیم: شکی نیست که امروز هم صحنه جهاد و پیکار علیه استکبار پایان نپذیرفته و نوع و رویه آن تغییر یافته است، صحنه جهاد حق علیه باطل از خاکریزها و جبهه های سخت به عرصه جنگ نرم و فضای مجازی و رسانه ها گسترش یافته است و جوانان و معتقدین به راه ولایت فقیه باید با صبر و حوصله و مقاومت و پشتکار خود و همراه با تلاش مخلصانه موجبات پیروزی در این صحنه را فراهم آورند.
آیت الله علوی گرگانی اظهار امیدواری کرده است که این گونه همایش ها و برنامه ها در جامعه اسلامی ما اثرگذار بوده و با روشنگری هایی که توسط اصحاب رسانه و دست اندرکاران امور شهدا و ایثارگران انجام می گردد راه آنها پاینده باشد و جامعه همیشه از سرچشمه معنوی شهدا بهره مند باشد.
به گزارش ایرنا جشنواره رسانه ای ابوذر از سوی بسیج رسانه استان گلستان در 13 بخش و در اجرای برنامه های اجلاسیه چهار هزار شهید استان گلستان در حال برگزاری است.
به گفته دبیر جشنواره، حدود یکهزار اثر از یکصد خبرنگار رسانه های مکتوب و مجازی به دبیرخانه جشنواره ارسال شده که
داوران 150 اثر را برای قدردانی و ارائه انتخاب کرده اند.
دبیر اجرایی جشنواره رسانه ابوذر گلستان گفت: در این جشنواره 13 موضوع برای ارسال آثار همچون زنان، ایثار و شهادت، روزهای تاریخ ساز مردم گلستان و شهدا و ایثارگران اهل سنت در نظر گرفته شده بود.
علی محمد جعفری؛ نقش مردم گلستان در پشتیبانی از دفاع مقدس، شهدای اقشار و صنوف، اجلاسیه چهار هزار شهید استان در آیینه مطبوعات و رسانه، از جهادسازندگی در دفاع مقدس تا اردوهای جهادی امروز، اقتصاد مقاومتی، امر به معروف و نهی از منکر، دشمن شناسی و استکبارستیزی، معرفی دستاوردهای انقلاب اسلامی و تقویت روحیه خودباوری و قرآن و عترت را از دیگر موضوع های جشنواره اعلام کرد.
مسئول دایره مطبوعات کمیته رسانه و ارتباطات اجلاسیه چهار هزار شهید گلستان افزود: مهلت ارسال آثار به جشنواره در حوزه های خبر، گزارش، مصاحبه، مقاله، سرمقاله، یادداشت، تیتر، عکس خبری، اینفوگرافی و قطعه ادبی شامل شعر، داستان و داستان کوتاه تا دهم دی ماه امسال تعیین شده بود.
اجلاسیه 4هزار شهید گلستان 25 آذرماه امسال با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در گرگان برگزار شد.
3014/1648
خبرنگار: مجید میهن دوست ** انتشار : پری سالارنیا

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.