به گزارش خبرنگار ایرنا کلثوم غفاری روز شنبه در نشست بانوان فرهیخته گلستان با حضور مشاور زنان وزیر کشور اظهار کرد: یکی از اولویت های مسوولان گلستان حمایت هر چه بیشتر از زنان در راه اندازی مشاغل خانگی و صنایع دستی است اما نبود سامانه مشخص برای فروش محصولات در حال تبدیل شدن به مشکلی بزرگ برای فعالان این بخش است.
وی ابراز کرد: امیدواریم با توجه به ظرفیت بالای زنان گلستان در تولید محصولات متنوع صنایع دستی و صنعتی شاهد بهبود وضعیت اقتصادی از طریق فروش بیشتر کالاهای تولید شده آنها باشیم.
مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان افزود: یکی از راه های تاثیرگذار توانمند شدن زنان و فراهم شدن زمینه فعالیت هر چه بیشتر آنها در استان حمایت از کارآفرینی به عنوان یکی از پیش شرط های رسیدن به توسعه پایدار است.
غفاری گفت: دولت با بهبود فضای کسب و کار و تسهیل شرایط کارآفرینی در بخش های قانونی، مالی و مشاوره ای کارآفرینان را حمایت کرده و سیاست های اقتصادی را در مسیر مردمی سازی و تسهیل زمینه های آن برنامه ریزی می کند.
وی اظهار کرد: نتیجه قطعی حمایت مداوم و مستمر از کارآفرینان فراهم شدن زمینه برای ایجاد شغل های جدید و اشتغال مولد و پایدار است.
مدیرکل امور بانوان استانداری گلستان در ادامه بر لزوم حمایت بیشتر از سازمان های مردم نهاد تاکید کرد و گفت: در دولت تدبیر و امید و با هدف تقویت هر چه بیشتر بانوان فعال این بخش اعضای 170 سازمان مردم نهاد استان در موضوعات گوناگون از آموزش های نوین و روزآمد بهره مند شدند.
3091 /6203
* خبرنگار : میثم محسنی

منبع ‫:‬ ایرنا
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.