روسای دو اداره کمیته امداد منطقه یک و دو گنبدکاووس روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، از آمادگی این دو اداره برای دریافت کمک‌های نقدی و کالایی مردم و نیکوکاران از طریق واریز مستقیم به حساب بانکی و یا تحویل به هر یک از این دو نهاد طی امروز و فردا جمعه خبر دادند. 

رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس اعلام کرد: گروه‌های مختلف مردم و نیکوکار این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود به جشن نیکوکاری امسال را از طریق شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۹۹۴ و یا شماره حساب ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ و با شناسه واریز ۸۸۰۳۰۴۳۰۸ واریز نمایند.

محمد باقرپور گفت: افراد نیکوکار همچنین می‌توانند از طریق سامانه  #۰۱۷۱۱*۸۸۷۷* کمک های نقدی خود را به حساب اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس واریز نمایند.

وی ادامه داد: آن‌دسته از شهروندان و نیکوکارانی که قصد کمک کالایی دارند، می‌توانند اقلام کالایی خود را که بایستی نو باشد، پس از تماس با شماره تلفن ۳۳۳۳۴۲۳۴ و یا ۳۳۳۳۴۶۱۱ و مراجعه حضوری کارکنان کمیته امداد، نسبت به تحویل اقلام اقدام نمایند.

باقرپور با بیان اینکه هم اکنون این اداره ۶ هزار و ۹۲۶ خانوار با جمعیت ۱۲ هزار و ۸۸۸ نفر زیرپوشش دارد، تصریح کرد: امسال تمام کمک‌های نقدی و کالایی مردم خوب گنبدکاووس و دیگر نقاط کشور پس از تجمیع و بسته‌بندی تا قبل از آغاز سال جدید در اختیار تمام مددحویان این نهاد قرار می‌گیرد.

وی با قدردانی از کمک‌های مردم نیکوکار گنبدکاووس به جشن نیکوکاری، یادآور شد که پارسال مردم این شهرستان در مجموع یک میلیارد و ۵۷۰ میلیون ریال کمک نقدی و کالایی به اداره کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس اهدا کردند.

همچنین رییس اداره کمیته امداد منطقه دو گنبدکاووس نیز اعلام کرد که مردم و نیکوکاران این شهرستان می‌توانند کمک‌های نقدی خود را از طریق شماره کارت بانکی ۶۰۳۷۹۹۷۵۹۹۰۰۹۰۹۰ و یا شماره حساب بانکی ۰۱۱۰۸۹۷۰۲۴۰۰۷ واریز نمایند.

رحیم تیموری گفت که نیکوکاران می‌توانند از طریق سامانه #۰۱۷۱۵*۸۸۷۷* نیز کمک‌های نقدی خود را به حساب اداره کمیته امداد منطقه دو گنبدکاووس واریز نمایند.

وی بابیان اینکه این اداره در حال حاضر چهار هزار و ۴۰ خانوار با جمعیت ۱۰ هزار و ۲۳۴ نفر زیرپوشش دارد، اضافه کرد: کمک های نقدی و کالایی مردم و نیکوکاران تا قبل از سال جدید بین مددجویان توزیع خواهد شد.

تیموری همچنین اظهار داشت: آن دسته از شهروندانی که قصد کمک کالایی دارند می‌توانند کالای اهدایی خود را که بایستی نو باشد، یا با مراجعه حضوری به اداره کمیته امداد منطقه دو واقع در خیابان خیام جنوبی نرسیده به بلوار پاسداران (۱۷ شهریور شرقی) مراجعه و با شماره تلفن ۳۳۳۸۰۵۱۶ یا ۳۳۳۸۳۱۲۲ تماس بگیرند و با مراجعه حضوی کارکنان کمیته انداد، کمک‌های جنسی خود را تحویل دهند.

به گفته وی، امروز و فردا (جمعه) ادارات کمیته امداد منطقه یک و دو باز بوده و آماده تحویل گرفتن کالاهایی اهدایی مردم و نیکوکاران هستند.

کمیته امداد شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس به دلیل جمعیت و وسعت بالا و نیز با هدف رسیدگی بهتر به مددجویان و نیازمندان، از سال ۹۵ به دو منطقه یک و دو تبدیل شد تا به افزون بر ۱۱ هزار خانوار زیرپوشش باجمعیت تقریبی ۲۵ هزار نفر خدمات رسانی نمایند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.