رییس اداره صنعت، معدن و تجارت گنبدکاووس گفت: توزیع بیش از ۱۱۶ تن گوشت قرمز منجمد و شکر با هدف تنظیم بازار در آستانه عید نوروز در این شهرستان آغاز شد.

خلیل رجبلی به خبرنگار ایرنا گفت: در این طرح ۲۶ تن و ۳۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز منجمد با قیمت هر کیلو ۴۰۰ هزار ریال از طریق ۱۰ عامل فروش و ۹۰ تن شکر با قیمت هر کیلو ۴۶ هزار ریال از طریق ۵۳ فروشگاه برای خرید مردم در حال عرضه است.  

وی تاکید کرد: هیچ مشکلی در تامین و توزیع کالاهای اساسی مورد نیاز مردم شهرستان وجود ندارد و میوه شب عید هم بر اساس سهمیه ابلاغی در سردخانه‌های منطقه ذخیره شده و در زمان مناسب توزیع می‌شود.

**

فرمانده انتظامی گالیکش گفت: با توجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه و التهاب افکار عمومی مبنی بر سرایت این ویروس در محافل عمومی و آلودگی کافه‌های سنتی و قلیان‌سراها، بازدید از مکان‌های مورد نظر در دستورکار پلیس امنیت عمومی شهرستان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فریدون جهانتیغ افزود: در اجرای این طرح ماموران با هماهنگی مقام قضایی و با حضور ادارات مرتبط  از ۱۶ واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس بازدید کردند که از این تعداد ۱۳ واحد صنفی متخلف به علت رعایت نکردن قوانین و مقررات پلمب و به سه واحد صنفی دیگر نیز اخطار داده شد.

وی با بیان اینکه پلیس با تشدید اقدامات کنترلی و نظارتی خود بر واحدهای صنفی، درصدد کاهش ناهنجاری‌های اجتماعی و اخلاقی است، از شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف در واحدهای صنفی، مراتب را از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

**

کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در آزادشهر

فرمانده انتظامی آزادشهر از دستگیری چهار سارق حرفه‌ای و کشف ۱۲ فقره انواع سرقت در این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سیدداوود حسینی افزود: در پی درخواست‌های مکرر شهروندان در خصوص برخورد قاطع با متخلفان، فروشندگان موادمخدر و سارقان، طرح ارتقای امنیت اجتماعی با هدف افزایش احساس امنیت در دستورکار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی اظهارداشت: چهار سارق سابقه‌دار توسط ماموران دستگیر شدند که این افراد به ۱۲ فقره انواع سرقت اعتراف کردند. 

**

 انجام اقدامات مختلف توسط شهرستان‌های شرق گلستان در مقابله با شیوع ویروس کرونا

فرماندار مراوه‌تپه گفت: در طول دو هفته گذشته با شیوع ویروس کرونا، با تلاش مسوولان ادارات، کادر بهداشتی و درمانی، شهرداری و شورای شهر، دهیاران و گروه‌های بسیج مردمی اقدامات خوبی از جمله توزیع بروشورهای آموزشی، ضدعفونی و گندزدایی معابر عمومی این شهرستان انجام شده است.

امانگلدی ضمیر روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهارداشت: تلاش‌های جدی برای مقابله با ویروس کرونا در نقاط شهری، روستایی و عشایری شهرستان مرزی مراوه تپه همچنان ادامه دارد و امیدواریم با رعایت بهداشت فردی شهروندان و جدی گرفتن خطرات شیوع این بیماری شاهد نابودی آن باشیم.

وی با تاکید بر رعایت بهداشت فردی و ماندن مردم در خانه‌ها و اجتناب شهروندان از هرگونه تجمع و حضور در معابر، مجامع عمومی و میهمانی‌ها گفت: با پرهیز مردم از حضور در معابر و مجامع عمومی و انجام ندادن سفرهای غیرضروری، به طور قطع ویروس کرونا را شکست خواهیم داد.

فرماندار آزادشهر هم گفت: بر اساس مصوبه کمیته پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، تمام مراسم تجمعی و فعالیت‌ در هتل‌ها، تالارها و بومگردی‌های سطح شهرستان تا اطلاع ثانوی لغو شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری آزادشهر، سیدرسول حسینی از مردم شهرستان خواست ضمن رعایت بهداشت فردی، با قرنطینه خانگی سعی در ریشه‌کنی هر چه سریعتر این ویروس در شهرستان داشته باشند.

معاون برنامه‌ریزی و هماهنگی امور عمرانی فرمانداری آزادشهر نیز گفت: با همت بخشداران مرکزی و چشمه ساران، دهیاران و نیروهای مردمی، ضدعفونی اماکن و معابر عمومی روستاهای این شهرستان برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا انجام شده و با جدیت ادامه خواهد داشت.

محمد ابراهیمی تودرواری افزود: با هماهنگی‌های انجام شده با شهرداری‌ها، سپاه و ادارات مرتبط، ضدعفونی معابر شهری آزادشهر و شهرهای نوده‌خاندوز و نگین‌شهر هم در چند مرحله انجام شده و با جدیت ادامه خواهد داشت.

**

تاکید فرماندار مینودشت بر تسریع در ساخت پارک هفت هکتاری توسط شهرداری

به گزارش روابط عمومی فرمانداری مینودشت، سیدرضا طباطبایی در دیدار با رییس شورای اسلامی شهر مینودشت گفت: ایجاد پارک هفت هکتاری توسط شهرداری از پروژهای مهم شهرستان محسوب می‌شود که در جذب گردشگر از نقاط مختلف به این شهرستان موثر است.

وی افزود: نهادهای مختلف و ادارات مرتبط لازم است، در این خصوص با شهرداری همکاری کنند تا در یک تعامل قانونی این پروژه به اتمام برسد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.