به گزارش خبرنگار مهر عبدالرضا چراغعلی شامگاه سه شنبه در گفتگوی ویژه خبری اظهار کرد: کارگروه تخصصی مبارزه با کرونا از اول اسفند با دستور استاندار گلستان و با حضور دستگاه های مسئول تشکیل و جلسات آن روزانه برگزار می شود.

وی با بیان این که همه تجمعات برای پیشگیری از کرونا در سطح استان تعطیل شده است، افزود: برخی از کسب و کارها ممکن است در این خصوص متضرر شوند اما سلامتی مردم برای ما مهم است.

چراغعلی با اشاره به لغو مراسم دینی از قبیل نماز جمعه و اعتکاف، ادامه داد: مردم باید همکاری لازم را در خصوص پیشگیری و قطع زنجیره کرونا را انجام داده و در شرایطی که هوا مساعد باشد به تفرجگاه ها مراجعه نکنند.

وی متذکر شد که در آخرین تعطیلات که هوا مساعد بود شاهد حضور مردم در برخی از تفرجگاه های استان بودیم و این امر بار مراجعات به درمانگاه ها را افزایش داد.

چراغعلی با تأکید بر این که از مردم می خواهیم در خانه بمانند و جز برای کار ضروری بیرون نیایند، گفت: گندزدایی اماکن و معابر عمومی طبق برنامه های کمیته خدمات شهری زیرگروه ستاد مقابله با کرونا انجام شده و این امر ادامه خواهد داشت.

وی همچنین در خصوص نانوایی ها گفت که تذاکراتی به این واحدها داده شده تا اصولی را برای پیشگیری از کرونا رعایت کنند و در صورت تخلف فرمانداران باید با آن ها برخورد کنند.

چراغعلی در پایان با اشاره به اخبار و صداهای غیرواقع در فضای مجازی گفت: روزانه به طور میانگین در گلستان ۴۵ نفر بر اثر بیماری، حوادث و کهولت سن، فوت می شوند و نباید تصور کنیم که هر مرگی به علت کرونا بوده است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1371263
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.