فرماندار مراوه‌تپه در منتهی‌الیه شرق استان گلستان گفت: این شهرستان در ایام نوروز سال ۹۹ و در صورت رفع خطرات شیوع احتمالی ویروس کرونا، میزبان جشنواره اقتصاد و فرهنگ عشایری خواهد بود.

امانگلدی ضمیر افزود: عشایر استان‌های گلستان، خراسان شمالی و رضوی که هم اکنون در حال گذراندن قشلاق در مراتع مراوه‌تپه هستند با حضور در این جشنواره، محصولات تولیدی و آداب و رسوم خود را به نمایش می‌گذارند. 

**

کشف ۲۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در آزادشهر

فرمانده انتظامی آزادشهر گفت: با تلاش ماموران انتظامی این شهرستان از ابتدای امسال تاکنون ۲۸۳ کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است.

به گزاش پایگاه خبری پلیس، سرهنگ سید داوود حسینی دستگیری ۳۱۳ خرده فروش و قاچاقچی موادمخدر و جمع آوری ۱۱۶ معتاد متجاهر از سطح معابر و پارک‌های شهرستان آزادشهر را از دیگر اقدامات پلیس در این مدت عنوان کرد.

**

دستگیری عامل چاقوکشی در گنبدکاووس

فرمانده انتظامی گنبدکاووس از دستگیری عامل چاقوکشی در کمتر از یک ساعت خبر داد و گفت:‌ بر اساس اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع درگیری و چاقوکشی در یکی از محله‌های شهرستان، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستورکار ماموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

سرهنگ محمود علی‌فر افزود:‌ با حضور پلیس در محل مشخص شد یکی از اراذل و اوباش با سه نوجوان درگیر و پس از مجروح کردن آنان با سلاح سرد، از محل گریخته است.

وی با اشاره به انتقال مصدومان به مرکز درمانی، ادامه داد: ماموران کلانتری پس از تحقیقات میدانی و پیگیری‌های مداوم موفق شدند ضارب را که از مجرمان سابقه‌دار بوده شناسایی و با هماهنگی مرجع قضایی در عملیات ضربتی دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی گنبدکاووس گفت: متهم که انگیزه خود را از انجام این حرکت مجرمانه، غرور و خودنمایی اعلام کرده پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شد. 

** 

غرس ۴۵۰ اصله نهال در یکی از روستاهای کلاله 

۴۵۰ اصله نهال با حضور فرماندار کلاله، بخشدار مرکزی و جمعی از مسوولان در روستای مالای شیخ گینگ‌لیک بخش مرکزی این شهرستان غرس شد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری کلاله، این نهال‌ها با هدف زیباسازی و توسعه فضای سبز روستایی با همکاری دهیاری و منابع طبیعی غرس شد.
 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.