علی‌اصغر بیانی روز شنبه در جلسه شورای اداری کلاله افزود : با تلاش دست اندرکاران برگزاری انتخابات، تمامی اعضای ۸۹ شعبه اخذ رای و همچنین نمایندگان فرماندار در شهرهای کلاله و فراغی و روستاهای این شهرستان مشخص شده است.

فرماندار کلاله به مدیران ادارات و نهادهای این شهرستان تاکید کرد : ضمن تشویق مردم برای حضور گسترده و حداکثری آنان در پای صندوق های اخذ رای، برای برگزاری با شکوه انتخابات تلاش نمایند.

فرماندار کلاله با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن تعطیلات سال نو و نوروز هستیم، تصریح کرد : دستگاه‌های خدماتی از انجام هرگونه حفاری در خیابان‌های شهر جلوگیری کرده و نسبت به جمع‌آوری نخاله‌هاو مصالح ساختمانی اقدام کنند.

در نشست شورای اداری کلاله، امام جمعه این شهرستان نیز با بیان اینکه حضرت فاطمه (س) ام‌الفضائل و ام‌العلوم است، میلاد آن حضرت و روز زن را تبریک گفت.

حجت‌الاسلام رضا کشیری به حضور گسترده و با شکوه مردم ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن اشاره کرد و ادامه داد : ملت ایران در عرصه‌های مختلف نشان داد که بی‌نظیرند و هر زمان نیاز باشد در صحنه حاضرند،

امام جمعه کلاله تاکید کرد: مردم ایران در انتخابات دوم اسفند حماسه دیگری خلق کرده و مشت محکم دیگری بر دهان دشمنان این نظام خواهند زد.

امام جمعه شهر فراغی کلاله نیز اظهار داشت: درانتخابات امانت‌دار خوبی برای مردم باشیم و براساس صداقت به کارمان عمل کنیم.

آخوند محمد امین صفری، شرکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند مجلس را مورد تاکید قرار داد و افزود: بر اساس وظیفه و به دور از مباحث قومیتی، مذهبی و حزبی، فرد اصلح را به عنوان نماینده انتخاب نماییم.

شهرستان کلاله با بیش از ۱۳۰هزار نفر جمعیت در شرق استان گلستان واقع است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.