به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم صادقی فر بعدازظهر پنجشنبه در آیین افتتاح اولین استارتاپ ویکند بانوان خلاق در استان گلستان اظهار کرد: اولین استارتاپی که در عرصه بانوان رقم می خورد، امیدوارم که سبب شود همگان در این مسیر همراه شوند.

وی با بیان این که  زن در جایگاه های گوناگون مظهر خلاقیت و دانایی است، افزود: تحریم بر کشور حکفرماست که شرایط تهدید و فرصت را برای ما پیش رو می آورد.

صادقی فر با اشاره به این که تحریم فرصتی است که بر توان داخلی تکیه کرده و درون زا شویم، ادامه داد: در تحریم همچنین باعث می شود براساس بافت های فرهنگی و اقتصادی کشور مسیر توسعه را رقم بزنیم و با کمک فرهنگ و زیست بوم کشور از دورن تراوش کنیم و مسیر توسعه را بپیماییم.

وی با تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی، گفت: هر ایرانی وظیفه دارد از تولید داخلی حمایت کرده و البته دولت هم باید در این زمینه تسهیلگری کند.

صادقی در بخش دیگری از سخنان خود، اضافه کرد: صنایع خلاق و استارتاپ ها جایگاه اقتصادی خوبی را در کشور به خود اختصاص داده و این امر می تواند به عنوان یک مکمل برای رشد و توسعه صنایع مطرح شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی اظهار کرد: از سال ۹۴ مبحث صنایع خلاق را دنبال می کنیم و همچنین از سال ۹۶ کارگروه صنایع خلاق در وزارتخانه راه اندازی شده و  موضوعات وابسته به آن ها را دنبال می کنیم.

وی گفت: در سالجاری برای حمایت از مشاغل خانگی ۳۳ میلیارد تومان تسهیلات به سه هزار و ۷۰۰ واحد شغلی خانگی اختصاص یافته که سهم ۷۰ درصدی بانوان در آن قابل توجه است.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1353417
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.