به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علیرضا ادیانی پبش از پنجشنبه در مراسم بزرگداشت چهلمین روز شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس و همرزمانش در گرگان اظهار کرد: ملت ایران در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن که با چهلمین روز شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش مقارن شده بود، حضور پرمعنایی داشتند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب، در طلیعه شهادت سپهبد سلیمانی که یک ملت را به حرکت درآورد با بیان اینکه «ملت عزیز ایران سردار بزرگ و پرافتخار اسلام آسمانی شد»، مانند یک خبرنگار این شهادت را به اطلاع عموم مردم ایران رساندند.

ادیانی توضیح داد که معظم له تاکنون حتی برای مراجع بزرگ اسلام چنین تسلیتی صادر نکردند اما شهادت سردار سلیمانی را به پیشگاه حضرت بقیة الله تبریک و به ملت ایران تسلیت گفتند.

وی تأکیدکرد: بعد از حوادث سرد آبان ماه شهادت سردار سلیمانی به فضای سرد سیاسی و واگرایی در کشور پایان داد و مردم را همراه و همگرا کرد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا گفت: باید بیاندیشیم که چه چیزی باعث شده که سردار سلیمانی در جهان محبوب شود؟ اکنون همه ایشان را در جهان می شناسند و از وی به عنوان باهوش ترین افسر جهان یاد می کنند.

ادیانی در ادامه به ذکر خصائص سردار پرداخت و ادامه داد: اخلاص در عمل و پرهیز از شهرت و دیده شدن و شجاعت و دلاوری را از ویژگی های بارز سردار سلیمانی بود.

وی با بیان اینکه سردار سلیمانی از دیده شدن گریزان بود اما خداوند او را نزد همگان مشهور کرد، گفت: اقشار مختلف جامعه با دیدگاه های مختلف برای شهادت سردار سلیمانی اشک ریختند و زمانی که خون الهی و باارزش شود، می تواند یک عالم و حتی بالاترین مقام را متاثر کند.

ادیانی در ادامه با اشاره به همگرایی ملت بعد از شهاد سردار، ادامه داد: در شرایط فضای سرد اجتماعی، نیاز به خون مجاهدی همچون سردار سلیمانی احساس می شد تا وحدت ملی به وجود آورد و اثر خود را در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دهد.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه خون شهید سلیمانی سبب شد تا مردم با حقیقت رژیم کثیف آمریکا آشنا شوند، گفت: شاید تا قبل از شهادت سردار، اگر ترامپ پیام دوستی برای مردم ایران صادر می کرد برخی از افراد آن را باور می کردند اما پس از شهادت سردار سلیمانی همه ملت ایران دریافتند که دشمنی آمریکا با ایران تمامی ندارد.

وی با اشاره به این که خون شهید سلیمانی برای سال های متمادی انتقام خواهد گرفت، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در روزهای نخست پایگاه آمریکایی «عین الاسد» در عراق را نشانه گرفت که آغاز انتقام سردار دل ها بود.

ادیانی بیان کرد: انتقام نهایی خون شهید سلیمانی پایان دادن به قلدری های استکبار و خروج آمریکایی ها از مناطق اسلامی خواهد بود.

وی با بیان این که خون شهید سلیمانی به عنوان یک مکتب و جریانِ همیشه جاری امثال خود را تکثیر خواهد کرد، بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات تاکید کرد و از مردم خواست تا  نمایندگانی را به مجلس بفرستند که زمینه ساز تحقق بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی باشند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1353152
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.