سید حافظ بنی عقیل از بندرگز مدال طلای مسابقات کاراته بین المللی جام فجر شوتوکانبه میزبانی تهران و باحضور ورزشکارانی از کشورهای ایران، ترکیه، افغانستان، پاکستان، عراق، آذربایجان و گرجستان را کسب کرد.

**

تیم پاس گرگان در آخرین دیدار هفته هفدهم مسابقات والیبال لیگ دسته یک کشور، در گرگان با نتیجه سه بر یک مقابل تیم سفیرجوان رامسر به برتری رسید و به مرحله حذفی این مسابقات صعود کرد.

**

 بابک فدایی زاده و قربانعلی روشنی در جلسات جداگانه مجمع انتخاباتی به عنوان روسای هیات های بولینگ و تیراندازی گلستان انتخاب شدند.

**

علی‌آبادکتول از ۲۶ بهمن تا یکم دی میزبان دور برگشت گروه یک  مسابقات لیگ دو والیبال کشور است.

در این رقابت‌ها تیم‌های هیات والیبال علی آباد، میدان آق قلا ، اوچ یلدز آق قلا، مسکن سازان ثامن مشهد و آکادمی درخشش زنجان به مصاف هم می روند.

**

فینال مسابقات آفرود قهرمانی کشور روزهای ۲۴ و ۲۵ بهمن ماه به میزبانی مجموعه ورزشی شهدای گلستان(کریم آباد) در گرگان برگزار می شود.

**

امیر صدیقی، نوید رضایی‌فر و بهنام یخچالی بازیکنان عضو تیم بسکتبال شهرداری گرگان به اردوی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران دعوت شدند.

**

مسابقات شطرنج رپید جام فجر هیرکان گرگان با ۴۹ شرکت کننده و در ۷ دور به روش سوئیسی در سالن هیات شطرنج گرگان برگزار شد که در بخش آزاد عبدالمجید روحی با ۶ امتیاز از گمیشان قهرمان شد و در بخش بانوان ارنواز فخار به مقام نخست دست یافت.

مقام اول رده سنی پیشکسوتان این مسابقات هم به محمد ابراهیم اثنی عشری رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.