علی‌اکبر برآبادی روز چهارشنبه در همایش حضور حداکثری در انتخابات و در جمع روسای کمیته‌های کارگری، کارفرمایی و تعاون‌گران این شهرستان گفت: این تعداد صندوق اخذ رای که ۸۰ صندوق آن در شهر گنبدکاووس، ۸۹ صندوق در روستاهای بخش مرکزی و ۲۴ صندوق نیز در بخش مرزی داشلی برون خواهد بود، با هماهنگی هیات‌های اجرایی، نظارت و بازرسی این شهرستان پیش بینی شده است.

وی افزود: افزون بر چهار هزار نفر شامل عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی، کاربران و نیروهای خدماتی و انتظامی برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در دوم اسفند امسال در حوزه انتخابیه شهرستان گنبدکاووس همکاری خواهند داشت.

برآبادی، برگزاری سالم، قانونمند و با رعایت اصل بی‌طرفی انتخابات دوم اسفند با مشارکت حداکثری واجدین شرایط را از اهداف مجموعه ستاد انتخابات گنبدکاووس و هیات‌های نظارت شورای نگهبان برشمرد و اضافه کرد: رای مردم حقالناس است و تمام مجریان، ناظران و بازرسان انتخابات تلاش می‌کنند، امانتدار خوبی برای رای مردم باشند.

وی بابیان اینکه تا الان صلاحیت ۳۲ نفر از مجموع ۵۱ داوطلب ثبت نامی درحوزه انتخابیه گنبدکاووس توسط هیات نظارت شورای نگهبان تایید و اعلام شده است، تصریح کرد: مجلس شورای اسلامی نماد جمهوریت نظام است و حضور پرشور و گسترده واجدین شرایط در این انتخابات، جایگاه مردمی این نهاد قانونگذار را بیش از پیش ارتقا می‌دهد.

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی گنبدکاووس نیز دراین همایش با تبریک دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی، گفت که در این ایام ۲۲ طرح عمرانی، اقتصادی و اشتغالزا با هزینه ۷۴ میلیارد و ۷۰۵ میلیون ریال و اشتغالزایی ۹۶ نفر به بهره‌برداری می‌رسد.

حبیبالله ابراهیمی افزود: بخش قابل توجهی از طرح های قابل افتتاح این اداره به دلیل ثبت در قالب شرکت تعاونی، با برخی ادارات و نهادها از جمله صنعت، معدن و تجارت و نیز جهادکشاورزی مشترک است.

وی همچنین با مهم دانستن شرکت حداکثری مردم در انتخابات دوم اسفند امسال، اضافه کرد: جامعه کارگری، تعاونگران و کارفرمایان گنبدکاووس هم در کنار دیگر گروه‌های جامعه حضور انشاالله حضوری پرشور در انتخابات خواهند داشت.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت، یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.