بهمن طیبی روز سه شنبه در نشست خبری ستاد دهه فجر گلستان اظهار داشت: همچنین در این ایام، چند رویداد مهم ورزشی ملی و بین المللی در شهرهای استان برگزار شده و چندین طرح زیربنایی هم به بهره برداری خواهد رسید.

وی با اشاره به تعیین ۷۰۰ میلیارد ریال اعتبار برای ساخت سالن ۶ هزار نفری کریم‌آباد گرگان گفت: تاکنون از این مبلغ ۵۰ میلیارد تخصیص یافته و کارهای مناقصه آن در حال انجام است.

ارشد نظامی آجا و فرماندهی تیپ ۲۳۰ گرگان هم در این نشست به انتقال پادگان ارتش از گرگان اشاره کرد و گفت: طبق آمایش سرزمینی در کشور انتقال پادگان ها از داخل شهرها در دستورکار قرار گرفته و برای انتقال تیپ ۲۳۰ متحرک هجومی نزاجا نامه نگاری و مکاتباتی شده اما در حال حاضر برنامه ای برای خروج پادگان نداریم.

سرتیپ سعید عسگری همچنین بیان کرد: قرارگاه مهارت آموزی در ستاد نیروهای مسلح تشکیل شده و چندین تفاهمنامه با فنی و حرفه ای، جهاد دانشگاهی، ورزش و جوانان و جهاد کشاورزی منعقد گردیده که بر اساس آن، سربازان در طول دوران خدمت به فراگیری انواع آموزش ها بپردازند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هم در این نشست گفت: ۶ جشنواره ملی و استانی شامل جشنواره استانی شعر فجر، مد و لباس ایرانی اسلامی، تجسمی فجر، موسیقی و فیلم فجر و جشنواره فرهنگی و هنری فیروزه دهه فجر در گلستان برگزار می شود. 

عادله کشمیری همچنین از اکران ۱۵ فیلم جشنواره در پردیس سینمایی گرگان خبر داد و گفت: ۵ فیلم در حوزه کودکان و ۱۰ فیلم بزرگسال بر اساس قرعه کشی به استان تعلق خواهد گرفت.

وی همچنین از فعالیت سه سینمای سیار در شهرهای فاقد سینما در گلستان خبر داد و گفت : فیلم های ژانر دفاع مقدس و دهه فجر در ایام سالگرد پیروز انقلاب اسلامی در این شهرها اکران خواهد شد.

وی افزود: برپایی مسابقه راز انقلاب اسلامی و قصه گویی و بیان خاطرات در آزادشهر، عصر شعر انقلاب و کارگاه نقاشی فجر و اجرای نمایش و عصر شعر در رامیان، نشست قرآنی و اعزام مبلغان قرآنی در علی آبادکتول، عصر شعر و موسیقی فجر در کلاله، نمایشگاه کتاب و عکس و نقاشی فجر و کارگاه خوشنویسی در گنبدکاووس و مسابقه عکاسی و سینما سیار انقلاب و شعر فجر در آق قلا از جمله برنامه های پیش بینی شده برای این ایام است .

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.