در دور نخست، اسب های بالای سه سال نژاد ترکمن وارد دپار قرار گرفتند که امیر مختوم با اسب ارث گتیر زودتر از سایرین مسافت هزار متر را طی کرد و قهرمان شد؛ قربان محمد اودک با اسب بوران خان و ستار مهرانی با اسب آرارات به مقام های دوم و سوم رسیدند.

 در دور دوم این رقابتها اسب های دو ساله نژاد دو خون در مسافت هزار متر به مصاف هم رفتند که در پایان مبین قلر عطا با اسب رد لاین قهرمان شد و اسحاق قاضی کر با اسب کاپیتان استیو به مقام دوم رسید و عنوان سوم این دور به آرمین آق آتابای با اسب های بات رسید.

دور سوم این هفته در مسافت ۱۲۰۰ متر بین اسب های بالای سه سال نژاد دو خون برگزار شد .

در این دور، بنیامین ملایی با اسب تاسارا زودتر از سایرین از خط پایان گذشت و به مقام نخست دست یافت، قربان محمد اودک با اسب گلددریم و امیر مخدومی با اسب لان‌زا به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

اسب های بالای سه سال نژاد تروبرد کلاس ۵ در مسافت ۱۲۰۰ متر در دور چهارم وارد دپار شدند که در پایان این دور، عید محمد غراوی با اسب رایکا به مقام اول رسید و کمال صالح پور با اسب آی‌ناز و آرمین آق آتابای با اسب نواهج به مقام دوم و سوم دست یافتند.

دور پنجم بین اسب های بالای سه سال نژاد دو خون در مسافت ۱۲۰۰ متر برگزار شد که قربان محمد اودک با اسب دلبرم به مقام نخست رسید و آرمین آق آتابای با اسب مای گل دوم شد.

در این دور عید محمد غراوی با اسب پرنسس پردیس به مقام سوم دست یافت .

در دور نهایی این هفته نیز اسب های بالای سه سال دو خون کلاس چهار وارد دپار شدند که محمد امین توماج با اسب جان دی وان زودتر از خط پایان گذشت و قهرمان شد .

عبدالحلیم قبادی با اسب آژدر و ستار مهرانی با اسب ادر به مقام های دوم و سوم دست یافتند.

آق قلا در ۱۵ کیلومتری شمال گرگان قرار دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.