به گزارش خبرنگار ایرنا، اسکندر اسکندری روز پنجشنبه در مراسم افتتاح متمرکز ۶ مرکز نیکوکاری در گنبدکاووس گفت: این مراکز در راستای برونسپاری برخی خدمات کمیته امداد به مردم و با هدف توزیع مستقیم و سریع کمک‌های مردمی و نیکوکاران به نیازمندان و نیز مددجویان زیرپوشش این نهاد راه‌اندازی می‌شوند.

وی مراکز نیکوکاری را حلقه اتصال نیکوکاران با نیازمندان و مددجویان کمیته امداد دانست و افزود: هر یک از مراکز نیکوکاری در محلات با مرکزیت امام جماعت مساجد و تعدادی از خیرین و معتمدین محلی راه‌اندازی می‌شوند و علاوه بر کمک‌هایی که خودشان از افراد متمول جمع‌آوری می‌کنند، برخی خدمات و کمک‌های کالایی کمیته امداد را نیز به مددجویان می رسانند.

اسکندری اضافه کرد: مراکز نیکوکاری همچنین می‌تواند از ظرفیت برخی صنوف مثل پزشکان و معلمان در محلات برای مباحث درمانی افراد نیازمند و نیز ارتقای سطح علمی فرزندان آنها استفاده کنند.

به گزارش ایرنا، نماینده مردم شهرستان‌های رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی نیز دراین مراسم با قدردانی از کمیته امداد گلستان برای راه‌اندازی مراکز نیکوکاری گفت: راه‌اندازی این مراکز که دسترسی نیازمندان به خدمات کمیته امداد و بهره‌مندی مستقیم آنان از کمک‌های مردمی و خیرین را آسان کرده، اقدام ارزشمندی است.

علیرضا ابراهیمی افزود: مجلس دهم با افزایش سه برابری حقوق مددجویان کمیته امداد و بهزیستی اقدام ارزشمندی انجام داد و انشاالله در بودجه سال آینده نیز به دنبال افزایش مستمری این عزیزان است.

به گزارش ایرنا، محمد باقرپور رییس کمیته امداد منطقه یک گنبدکاووس نیز در این مراسم که در مرکز نیکوکاری "ثامن" این شهر و با حضور برخی نیکوکاران برگزار شد، گفت: سهمیه این شهرستان در مجموع ۳۴ مرکز نیکوکاری است که تاالان ۱۹ مرکز افتتاح  بقیه نیز تا پایان امسال راه‌اندازی می‌شود.

شهرستان گنبدکاووس با ۳۵۰ هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.