به گزارش خبرنگار ایرنا، در این مراسم که روز چهارشنبه مقابل اداره ورزش و جوانان گنبدکاووس برگزار شد، از آقایان عارف صفایی، یاسر پردل و امیرحسین قرنجیک" سه ملی‌پوش نوجوان این شهرستان در تیم ملی سپک‌تاکرای جمهوری اسلامی که موفق به کسب مقام قهرمانی مسابقات جهانی این رشته در تایلند شدند، با اهدای حلقه گل و هدایایی استقبال شد.

همچنین در این مراسم از "عبدالجلیل قرنجیک" بازیکن گنبدی تیم ملی والیبال با ویلچر جمهوری اسلامی که در تورنمنت چهار جانبه در کشور ژاپن موفق به کسب مقام قهرمانی و نیز عنوان ارزشمندترین بازیکن کلاس A این مسابقات شده بود، استقبال و همچون سه ورزشکار دیگر با اهدای حلقه گل و هدایایی تجلیل شد.

به گفته رییس کمیته سپک‌تاکرا استان گلستان، مسابقات سپک‌تاکرا قهرمانی جهان در رده نوجوانان با شرکت ۳۲ تیم از یکم تا ۱۱ شهریور جاری در کشور تایلند برگزار شد و تیم ملی نوجوانان جمهوری اسلامی که سه بازیکن آن گنبدی هستند، موفق به کسب مقام قهرمانی شد.

جواد آجودانی افزود: استان گلستان بالاخص شهرستان گنبدکاووس در بخش آقایان و در رده نوجوانان سه بازیکن، در رده زیر ۲۳ سال دو بازیکن و در رده بزرگسالان سه بازیکن عضو تیم‌های ملی دارد و در بخش بانوان نیز فقط در رشته بزرگسالان سه بازیکن ملی پوش دارد ضمن اینکه یک مربی گلستانی به نام ناصر پنق نیز عضو کادر فنی تیم ملی می باشد.

به گزارش ایرنا، در تورنمنت چهارجانبه بسکتبال با ویلچر مردان که از ۷ تا ۱۰ شهریور جاری با حضور کشورهای ژاپن، ایران، کره و استرالیا به میزبانی ژاپن برگزار شد، تیم ملی بسکتبال باویلچر ایران با حضور عبدالجلیل قرنجیک بازیکن گنبدی خود بعد از چند روز رقابت با حریفان، مقام اول این مسابقات را از آن خود کرد.

به گفته رییس اداره ورزش و جوانان شهرستان ۳۵۰ هزار نفری گنبدکاووس واقع درشرق استان گلستان، این شهرستان در رشته های مختلف ورزشی ورزشکاران زیادی دارد که عضو تیم‌ ملی هستند.

/۳۰۳۹/۱۸۶۰

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.