به گزارش خبرنگار ایرنا حمیدرضا کلاسنگیانی عصر دوشنبه بعد از دیدار تیمش در برابر آویژه صنعت پارسا مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با ارائه بازی خوب از سوی نفرات ذخیره و جوان در عین فشردگی رقابت های نیمه نهایی پلی آف می توانیم بازیکنان اصلی را از فشار خارج و در دقایقی به آنان استراحت دهیم.
وی ادامه داد: این کار سبب تقسیم انرژی بین بازیکنان و بهره بری بالا از بازیکنان اصلی در لحظات حساس خواهد شد.
وی در خصوص بازی امروز گفت: مهمان ما تیم مشهد خوب بود اما بازیکنان ما خوب بازی کردند و هماهنگ تر از قبل بودند و این روند در بازی با شیمیدر هم ادامه خواهد داشت.
سرمربی تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: بازی با شیمیدر بازی سختی است و ما خود را برای چنین دیدارهایی آماده کرده ایم و با توجه به این که بازیکن خارجی دوم ما امشب وارد گرگان خواهد شد، انتظار داریم در بازی با شیمیدر بتوانیم با دست پر از تهران برگردیم.
کلاسنگیانی در خصوص انتظار تماشاچیان برای حضور تیم گرگان در فینال باشگاه های کشور، عنوان کرد: هدف اصلی ما قرار گرفتن در جمع چهار تیم برتر بود که این مهم اتفاق افتاد و از این به بعد می توانیم به رفتن بر روی سکوها فکر کنیم و با حمایت مردم، هواداران و مسئولان در کنار بازیکنان و کادر فنی این امر محقق خواهد شد.
مربی تیم بسکتبال آویژه صنعت پارسا مشهد هم گفت: مصدومیت 2 بازیکن و بکارگیری نشدن آنان از دلایل عمده شکست در برابر شهرداری گرگان بود.
محمد قیاسی اظهار داشت: این مساله در کنار ارائه بازی خوب از تیم گرگان، کمی انگیزه بازیکنان ما کم کرد و از سوی دیگر حضور چهار هزار تماشاگر در داخل سالن و هزاران نفر در بیرون سالن، بر این فشار روحی و روانی افزود و نهایتا بازنده میدان شدیم.
وی خاطرنشان کرد: در بازی گذشته مقابل این تیم در همین سالن، این جو و این تعداد تماشاگر وجود نداشت اما امروز هم تماشاچیان بیشتر از گذشته بودند و هم از ابتدا تنها تیم خود را تشویق کردند و این مساله به دلایل عمده شکست ما اضافه کرد.
وی یادآور شد: در صورتی که فدراسیون برنامه ای برای چهار تیم دوم داشته باشد، تصمیمات لازم از سوی مدیران تیم و باشگاه اتخاد می شود.
3014/2729
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.