عبدالرضا دابود روز سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت :بارش شدید باران و توفان که از شامگاه یکشنبه آغاز شده بود، علاوه بر سقوط این درختان، موجب شکستن سرشاخه درختان و سقوط آن ها روی سیم‌های برق و یا بام خانه‌ها و وارد شدن آسیب به این بخش ها شد.
وی گفت: پایش مشخص شدن نقاط آسیب دیده سطح شهر و شناسایی درختان نیمه ریشه کن و یا در معرض سقوط و ایمن سازی معابر از خطرات احتمالی این درختان در دست انجام است .
وی گفت: آب‌گرفتگی منازل مسکونی، پارگی کابل‌های فشار قوی و ضعیف برق، از دیگر خسارت های وارده به شهر گرگان در پی بروز این حادثه طبیعی بود.
شهردار گفت : 25 مورد تخریب دیوار و سقف منازل، خسارت به 5 دستگاه خودرو، آب‌گرفتگی 5 منزل مسکونی و سه مورد نشست زمین نیز در نقاط مختلف این شهر گزارش شد.
بگفته دادبود از شب گذشته تاکنون ده ها مورد پارگی کابل‌های برق فشار ضعیف و قوی نیز اتفاق افتاد و همچنین به 33 تابلو و سازه‌ تبلیغاتی نیز آسیب جدی وارد شد.
وی ادامه داد: همچنین آتش‌نشانی گرگان در این مدت بیش از 200 مورد عملیات امداد رسانی انجام داده که شامل سقوط درخت، آب‌گرفتگی منازل، گیر کردن در آسانسور به دلیل قطعی برق و کنده شدن بام منازل بود.
شهردار گرگان گفت: وزش باد شدید روز گذشته همچنین به برخی از المان های نوروزی این شهر خسارت وارد کرد که این سازه ها، بازسازی و قبل از تحویل سال بار دیگر نصب خواهد شد.
7333/3091
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.