سیدرضا طباطبایی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، گفت: این نشست روز 12 آبان درسالن اجتماعات فرمانداری برگزار می شود و شرکت کنندگان نقطه نظرات خود را نسبت به 13 آبان و وقایع مهم این روز بیان می کنند.
وی با مهم دانستن وقایع 13 آبان از جمله سالروز تبعید حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز دانش آموز، افزود: دشمنی استکبار جهانی و در راس آن آمریکا با انقلاب اسلامی ملت ایران در 40 سال گذشته همواره وجود داشته و دارد.
طباطبایی افزود: این کشور استکباری دراین مدت از هیچ کوششی برای آسیب رساندن به انقلاب اسلامی از جمله ترور شخصیت ها، جنگ تحمیلی، کودتای نوژه، حمله طبس، انواع تحریم های اقتصادی و سیاسی، حمایت از گروهک های ضد انقلاب و تکفیری و انجام جنگ رسانه ای و روانی دریغ نکرده است.
وی تصریح کرد: هدف اصلی این سنگ اندازی ها و کینه توزی ها، صرفا جلوگیری از تبدیل شدن انقلاب اسلامی به یک قدرت منطقه ای یا فرا منطقه ای و نیز الگوبرداری ملت های مظلوم و مستضعف جهان از انقلاب ملت ایران است که آمریکا از این موضوع می ترسد.
فرماندار مینودشت از دین اسلام به عنوان مبنای فکری انقلاب اسلامی، نیروی انسانی با استعداد و نخبه، موقعیت جغرافیایی ممتاز در خاورمیانه و نقطه اتصال غرب به شرق و وجود سرشار منابع طبیعی و انرژی به عنوان مهمترین ظرفیت های انقلاب اسلامی و عاملی برای تبدیل شدن به قدرت منطقه ای ایران دانست.
طباطبایی گفت: برای مقابله با سیاست های استکبار جهانی علیه ملت ایران باید نسبت به افزایش کارآمدی کشور درحوزه های مختلف سیاسی، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و نظامی با بهره گیری از ظرفیت های موجود اقدام شود.
وی اضافه کرد: امسال راهپیمایی 13 آبان با حضور اقتشار مختلف مردم مینودشت بالاخص دانش آموزان، دانشجویان، فرهنگیان و استادان مراکز آموزش عالی از میدان مرکزی این شهر تا مصلی نمازجمعه برگزار می شود.
شهرستان مینودشت با افزون بر 81 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است.
/3039/1860
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.