لوله فلکسیبل به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، نقش بسیار مهمی در سیستم‌های تأسیساتی و برق کشی ایفا می‌کند. از ابعاد مختلف این لوله‌ها در بسیاری از صنایع استفاده شده و امروزه جزو پرفروش‌ترین مدل‌های لوله به شمار می‌روند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصولات اشاره کرده ایم.

لوله فلکسیبل به دلیل ویژگی‌های خاصی که دارد، نقش بسیار مهمی در سیستم‌های تأسیساتی و برق کشی ایفا می‌کند. از ابعاد مختلف این لوله‌ها در بسیاری از صنایع استفاده شده و امروزه جزو پرفروش‌ترین مدل‌های لوله به شمار می‌روند. در ادامه به برخی از ویژگی‌های منحصر به فرد این محصولات اشاره کرده ایم.

انعطاف‌پذیری عالی و کاربردهای متنوع: یکی از مهمترین ویژگی‌های لوله فلکسی یا فلکسیبل، انعطاف‌پذیری بالای این محصولات است که امکان نصب آسان در محیط‌های مختلف را فراهم می‌کند. این ویژگی به خصوص در مکان‌هایی که نیاز به تغییر مسیر کابل‌ها وجود دارد، بسیار کاربردی است.

دوام بسیار عالی در شرایط محیطی سخت: لوله‌های فلکسیبل معمولاً از موادی ساخته می‌شوند که مقاومت بالایی در برابر رطوبت، حرارت و حتی مواد شیمیایی داشته و در محیط‌هایی که شرایط سختی بر آن‌ها حاکم است، تحمل و استحکام بالایی دارند. این یعنی استفاده از این نوع لوله‌ها در محیط‌های صنعتی و ساختمانی، گزینه‌ای بسیار مطمئن و کم ریسک است.

وزن سبک و امکان جابجایی آسان: سومین ویژگی لوله‌های خرطومی که این محصولات را به یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های لوله تبدیل نموده، وزن کم آن هاست. این لوله‌ها به دلیل وزن سبک خود، حمل و نصب آسانی دارند. این ویژگی به خصوص در پروژه‌های بزرگ که نیاز به طول‌های زیادی از لوله وجود دارد، برای کارفرمایان و پیمانکاران پروژه بسیار مهم است.

طول عمر بیشتر نسبت به لوله‌های معمولی: دوام و طول عمر لوله‌های فلکسیبل معمولاً بیشتر از لوله‌های معمولی است. البته این موضوع تا حد زیادی به شرکت تولید کننده محصول نیز بستگی دارد. مجموعه برق کوشان یکی از عرضه کنندگان اصلی انواع لوله فلکسیبل در ایران است که باکیفیت‌ترین لوله‌های فلکسی را با بهترین قیمت به مشتریان ارائه می‌کند.

مقاومت در برابر حرارت زیاد و آتش سوزی: برخی از مدل‌های لوله فلکسیبل دارای ویژگی ضد حریق هستند که در ایمنی سیستم‌های برقی نقش مهمی ایفا می‌کنند. این لوله‌ها در کارخانجات صنعتی و محیط‌هایی که حرارت بالایی در آن‌ها وجود دارد فوق العاده کاربردی هستند.

بهترین نوع لوله فلکسیبل باید ترکیبی از ویژگی‌های فوق را دارا باشد تا یک محصول استاندارد و بادوام به شمار رود. همچنین بهترین لوله فلکسیبل باید از متریال‌های با کیفیتی تهیه شده باشد تا اطمینان حاصل شود که در طولانی مدت عملکرد خود را حفظ نموده و در شرایط سخت، استقامت خوبی از خود نشان می‌دهد. در نهایت در انتخاب لوله فلکسیبل مناسب برای نیازتان، توجه به شرایط پروژه و محیطی که لوله در آن قرار می‌گیرد بسیار مهم است. مجموعه برق کوشان به عنوان یکی از عرضه کنندگان اصلی انواع لوله فلکسی در ابعاد و مدل‌های مختلف، تمام مشورت‌های لازم و تخصصی را پیش از خرید لوله فلکسیبل به مشتریان خود ارائه می‌کند تا این افراد با در نظر گرفتن نکات تخصصی، بهترین انتخاب را از بین محصولات این مجموعه داشته باشند.

 

قیمت و خرید لوله فلکسیبل فلزی با مشاوران حرفه ای برق کوشان (3)

 

سایزهای استاندارد لوله فلکسیبل و کاربردهای آن

لوله‌های فلکسیبل یا خرطومی اغلب از مواد پلی اورتان، پلی اتیلن و فلز ساخته شده و شامل ۱۲ سایز استاندارد و عمومی می‌باشند. در ادامه سایزهای گوناگون لوله فلکسیبل به همراه کاربرد اصلی هر مدل را شرح داده ایم:

  • لوله فلکسیبل سایز 11: لوله‌های فلکسی سایز ۱۱ کوچک‌ترین نوع از این محصول است که انعطاف‌پذیری بالایی داشته و نصب آن بسیار آسان است. از این نوع لوله برای سیم کشی‌های ساختمانی و اداری استفاده می‌شود.
  • لوله فلکسیبل سایز 13: این سایز بیشتر در صنعت برق استفاده شده و به دلیل مقاومت بالا در برابر شرایط محیطی سخت، برای سیم کشی‌های اداری و صنعتی نیز قابل استفاده می‌باشند.
  • لوله فلکسیبل سایز 16: لوله‌های فلکسی سایز ۱۶ برای انتقال سیم‌ها و کابل‌های ضخیم‌تر مناسب بوده و به دلیل عایق‌بندی مناسب، برای شبکه‌سازی اداری و انتقال کابل‌های فرمان نیز بسیار کاربردی هستند.
  • لوله فلکسیبل سایز 21: ظرفیت بالا و مقاومت در برابر محیط‌های مرطوب موجب شده لوله‌های فلکسی سایز ۲۱ برای دسته‌بندی سیم و کابل‌های داخل ساختمان و ماشین آلات صنعتی یک انتخاب ایده آل و بسیار مناسب باشند.
  • لوله فلکسیبل سایز 25: لوله‌های فلکسیبل علاوه بر استفاده در صنعت برق، برای انتقال هوا در دستگاه‌های صنعتی نیز کاربرد دارد. لوله فلکسی سایز ۲۵ با ابعاد مناسبی که دارد بدین منظور قابل استفاده می‌باشد.
  • لوله فلکسیبل سایز 29: از این لوله‌ها برای صنایع مخابراتی و خودرویی استفاده می‌شود. همچنین لوله‌های فلکسیبل سایز ۲۹ مقاومت بسیار خوبی در شرایط سخت ساخته و به همین خاطر در شبکه‌سازی کابل‌های برق نیز کاربرد دارند.
  • لوله‌های سایز بزرگ (۳۶ تا 75): اصلی‌ترین کاربرد لوله‌های فلکسیبل سایز ۳۶ تا ۷۵ (که شامل سایزهای ۳۶.۴۲، ۴۸.۵۲، ۶۳ و ۷۵ می‌باشند) انتقال هوا در سیستم‌های تهویه صنعتی و تجاری می‌باشد. البته این لوله‌ها به دلیل ابعاد بزرگی که دارند، برای برخی مصارف خاص صنعتی و غیرصنعتی نیز کاربرد دارند.

انتخاب بهترین نوع لوله فلکسیبل که با توجه به نیازهای پروژه و شرایط محیطی سازه شما باشد می‌تواند تأثیر بسیار زیادی در کارایی و ایمنی این محصول داشته باشد. فروشگاه برق کوشان با ارائه محصولات با کیفیت و قیمت‌های رقابتی، یک بستر ایده آل برای خرید آنلاین انواع لوله فلکسی به صورت آنلاین و حضوری است که پشتیبانی و مشاوره پیش از خرید را در تمام ساعات روز به مشتریان خود ارائه می‌کند.

 

قیمت و خرید لوله فلکسیبل فلزی با مشاوران حرفه ای برق کوشان (2)

 

خرید لوله فلکسیبل از فروشگاه برق کوشان

خرید لوله فلکسیبل از مجموعه برق کوشان یک انتخاب عالی و هوشمندانه برای کسانی است که به دنبال محصولات باکیفیت، خوش قیمت و با دوام هستند. این مجموعه به عنوان یکی از بزرگترین ارائه دهندگان انواع لوله‌های فلکسیبل در ایران شناخته می‌شود و با ارائه مشاوره رایگان پیش از خرید توسط متخصصان باتجربه خود، به مشتریان کمک می‌کند تا بهترین انتخاب را داشته و خریدی آسان را تجربه نمایند. برق کوشان محصولات خود را با استانداردهای بالا و کیفیت عالی عرضه می‌کند و با ارائه قیمت‌های منصفانه و رقابتی، همواره در تلاش است تا رضایت مشتریان را در بالاترین سطح جلب کند. تنوع بالای لوله‌های فلکسی در این فروشگاه، امکان انتخاب گسترده‌ای را برای مشتریانی که نیازهای مختلفی دارند فراهم می‌آورد. همچنین مشتریانی که قصد سفارش انبوه انواع لوله‌های فلکسی را دارند می‌توانند با ثبت سفارش خود در این فروشگاه، از تخفیف‌های عالی برق کوشان برخوردار شده و آفرهای ویژه‌ای را برای خریدهای بعدی خود تجربه نمایند.

یکی از نقاط قوت برق کوشان، ارسال محصولات به تمام نقاط ایران است که باعث می‌شود مشتریان در هر کجای این مرز و بوم که باشند بتوانند به راحتی به محصولات موردنیازشان دسترسی پیدا کنند. تجربه و سابقه درخشان این مجموعه در ارائه خدمات و محصولات باعث شده تا به یکی از معتبرترین نام‌ها در این حوزه تبدیل شود. برق کوشان با ارائه لیست قیمت لوله فلکسیبل به صورت لحظه‌ای از طریق سایت خود، به مشتریان این امکان را می‌دهد تا به سادگی قیمت‌ها را مقایسه و خرید خود را با اطمینان کامل انجام دهند. همچنین پشتیبانی آنلاین و تلفنی همه‌ساعته در تمام روزهای هفته نیز از دیگر خدمات برق کوشان است که تجربه خرید را برای مشتریان عزیز بسیار آسان و راحت کرده است. دفتر مرکزی این فروشگاه جهت خرید حضوری لوله فلکسی در تهران، لاله زار جنوبی، کوچه باربد، پاساژ سعید، پلاک ۵۵ واقع شده و شماره تلفن ۰۲۱۳۳۹۹۹۰۳۲ در تمام ساعات روز آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.