مشهد، با جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و طبیعی خود، یکی از مقاصد محبوب گردشگران در ایران است. این شهر، سالانه میزبان حدود ۲۷ تا ۳۰ میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی ا‌ست. رزرو هتل یکی از مهم‌ترین نکات در سفر به مشهد است. در زمان رزرو هتل باید به نکاتی مانند هزینه هتل، سطح خدمات، موقعیت جغرافیایی هتل و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، دقت کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب هتل برای مسافران، منوی غذا و سطح کیفیت رستوران‌های هتل است. در این مقاله با معرفی بهترین هتل مشهد از نظر کیفیت غذا، شما را در انتخاب بهترین هتل مشهد از نظر غذا راهنمایی می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

به گزارش کافه دانش: مشهد، با جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و طبیعی خود، یکی از مقاصد محبوب گردشگران در ایران است. این شهر، سالانه میزبان حدود ۲۷ تا ۳۰ میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی ا‌ست. رزرو هتل یکی از مهم‌ترین نکات در سفر به مشهد است. در زمان رزرو هتل باید به نکاتی مانند هزینه هتل، سطح خدمات، موقعیت

مشهد، با جاذبه‌های تاریخی، مذهبی و طبیعی خود، یکی از مقاصد محبوب گردشگران در ایران است. این شهر، سالانه میزبان حدود ۲۷ تا ۳۰ میلیون نفر گردشگر داخلی و خارجی ا‌ست. رزرو هتل یکی از مهم‌ترین نکات در سفر به مشهد است. در زمان رزرو هتل باید به نکاتی مانند هزینه هتل، سطح خدمات، موقعیت جغرافیایی هتل و امکاناتی که در اختیار مسافران قرار می‌دهد، دقت کنید. یکی از مهم‌ترین نکات در انتخاب هتل برای مسافران، منوی غذا و سطح کیفیت رستوران‌های هتل است. در این مقاله با معرفی بهترین هتل مشهد از نظر کیفیت غذا، شما را در انتخاب بهترین هتل مشهد از نظر غذا راهنمایی می‌کنیم؛ پس با ما همراه باشید.

 انتخاب بهترین هتل مشهد از نظر غذا

شهر مشهد، با در اختیار داشتن بیش از ۵۰۰ مرکز اقامتی شامل هتل‌ها، هتل آپارتمان‌ها و زائرسرا و مسافرخانه، بیش از ۵۰ درصد از هتل‌های کشور را به خود اختصاص داده است؛ به این ترتیب، دست شما برای انتخاب محل اقامت در مشهد مقدس کاملا باز است و می‌توانید لیست هتل های مشهد را در سامانه‌های معتبر رزرواسیون هتل همچون اقامت24 بررسی کنید و مناسب‌ترین گزینه را برای رزرو خود انتخاب کنید. با توجه به تعداد بالای هتل‌های مشهد، انتخاب یک گزینه به‌عنوان بهترین هتل مشهد از نظر کیفیت غذا کار ساده‌ای نیست و می‌تواند بسته به سلیقه افراد متفاوت باشد. به همین دلیل قصد داریم در ادامه با معرفی ۳ مورد از بهترین هتل‌های مشهد که رستوران‌های فوق‌العاده‌ای دارند، کار شما را برای انتخاب بهترین هتل مشهد از نظر غذا طبق سلیقه‌ خودتان راحت‌تر کنیم.

هتل درویشی مشهد با ۴ رستوران

وقتی در مورد بهترین هتل مشهد از نظر غذا فکر می‌کنیم، قطعا یکی از اولین گزینه‌ها هتل ۵ ستاره و لوکس درویشی مشهد است که توجه‌مان را جلب می‌کند. این هتل مجلل، در کنار امکانات بی‌نظیری ازجمله مجموعه‌های آبی، تاکسی سرویس، آتلیه‌های عکاسی، آرایشگاه، اتاق ماساژ و غیره دارای ۴ رستوران با انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی است.

 

 

معرفی بهترین هتل های مشهد از نظر غذا (2)

 

رستوران روف گاردن هتل درویشی

در رستوران روف گاردن هتل درویشی مشهد، انواع غذاهای بین‌المللی شامل میگو و کباب‌های ویژه سرو می‌شود. این رستوران همانطور که از اسمش پیدا است سقفی شیشه‌ای دارد و از ویژگی‌های منحصربه‌فرد آن می‌توان به فضای سرسبز و درختان متعدد اشاره کرد.

رستوران آتریوم هتل درویشی

رستوران آتریوم واقع در لابی هتل درویشی مشهد با منوی غذایی متنوع، یکی از گزینه‌های جذاب برای غذا خوردن در هتل درویشی است. از ویژگی‌های خاص این رستوران می‌توان به طراحی لوکس با ترکیبی از رنگ‌های طلایی و قرمز اشاره کرد.

رستوران ارغوان هتل درویشی

رستوران ارغوان که تنها به منظور سرو صبحانه از آن استفاده می‌شود، یکی دیگر از رستوران‌های هتل درویشی است که در طبقه ۱۴ ام قرار گرفته ‌است. در طراحی این رستوران از رنگ ارغوانی و بنفش استفاده شده و منوی صبحانه آن شامل انواع ساندویچ گرم و سرد، نوشیدنی، املت و غیره است.

فست فود فیروزه هتل درویشی

فست فود فیروزه هتل درویشی مشهد با ارائه انواع پیتزا، همبرگرهای ویژه و مرغ کنتاکی گزینه‌ای عالی برای طرفداران غذاهای فست‌فودی است. این رستوران که در طبقه منفی ۱ هتل درویشی قرار دارد، با استفاده از مواد اولیه مرغوب، غذاهای باکیفیتی را در اختیار مهمانان می‌گذارد.

هتل قصر طلایی مشهد با ۶ رستوران

هتل ۵ ستاره و لوکس قصر طلایی مشهد با ۶ رستوران که انواع غذاهای ایرانی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت در اختیار مهمانان خود قرار می‌دهند، یکی از مهم‌ترین گزینه‌ها برای انتخاب بهترین هتل مشهد از نظر غذا محسوب می‌شود. این هتل ۱۶ طبقه و زیبا در نزدیکی حرم امام رضا(ع) قرار گرفته و دسترسی خوبی به مراکز خرید و اماکن دیدنی مشهد از جمله موزه آستان قدس و مسجد گوهرشاد دارد. رستوران‌های هتل قصر طلایی عبارتنداز:

 

 

معرفی بهترین هتل های مشهد از نظر غذا (3)

 

رستوران ضیافت هتل قصر طلایی

رستوران ضیافت واقع در طبقه منفی ۱ هتل قصر طلایی، دارای بزرگ‌ترین سالن پذیرایی صبحانه در مشهد است. منوی صبحانه این رستوران شامل ۹۰ نوع صبحانه سرد، ۱۸ نوع صبحانه گرم، انواع نوشیدنی، کیک، میوه و دسر است.

رستوران ترنم هتل قصر طلایی

رستوران ترنم واقع در طبقه اول هتل قصر طلایی مشهد، ظرفیتی ۶۰۰ نفری دارد و انواع غذای ایرانی و بین‌المللی را با بهترین کیفیت برای وعده‌های ناهار و شام برای مهمانان ارائه می‌دهد. منوی این رستوران شامل باقلاپلو با ماهیچه، چلو شیشلیک مشهدی، چلو گوشت گوسفندی، چلو گوشت، چلو ماهیچه، چلو کباب برگ مخصوص و غیره است.

رستوران سنتی ترمه هتل قصر طلایی

رستوران سنتی ترمه با تلفیق فرهنگ ایرانی و معماری سنتی، فضایی دلنشین را در کنار غذای باکیفیت به شما هدیه می‌دهد. از ویژگی‌های خاص این رستوران، اجرای موسیقی زنده همزمان با سرو غذا است. منوی غذای رستوران ترمه شامل انواع غذاهای محلی و سنتی ازجمله دیزی سنگی، گوشت قورمه، کباب منقلی، کوفته تبریزی، کشک و بادمجان، میرزا قاسمی، حلیم بادمجان، آش رشته است.

رستوران تابستانی بارگاه هتل قصر طلایی

رستوران تابستان بارگاه هتل قصر طلایی همان‌طور که از نامش پیدا است، تنها در فصل تابستان پذیرای مهمانان است. از ویژگی‌های منحصربه‌فرد این رستوران، فضای باز و مشرف به حرم مطهر امام رضا(ع) است. منوی غذای این رستوران شامل انواع غذای بین‌المللی، غذای ایرانی و غذای سنتی است.

رستوران ۵ قاره زوشا هتل قصر طلایی

اگر از علاقه‌مندان به غذاهای بین‌المللی هستید، رستوران شیک و مدرن ۵ قاره زوشا یک گزینه عالی برای شما خواهد بود. در این رستوران انواع غذاهای آسیایی، آفریقایی، آمریکایی، اقیانوسیه و اروپایی از جمله چیکن تندوری هند، شاورما لبنان، شیش کباب ترکیه و… با بهترین کیفیت سرو می‌شوند.

کافه رستوران فرانسیسکو هتل قصر طلایی

کافه رستوران فرانسیسکو واقع در لابی هتل قصر طلایی مشهد، امکان صرف غذا در فضای باز و سرپوشیده را در اختیار مهمانان می‌گذارد. منوی این کافه رستوران شامل انواع غذاهای ایتالیایی همچون انواع پیتزا کاپری، پاپاز، مارگاریتا، رینگو، آفریکانو، لازانیا و انواع پاستا است.

 

 

معرفی بهترین هتل های مشهد از نظر غذا (1)

 

رستوران‌های هتل جواد مشهد

هتل ۴ ستاره جواد مشهد با یک رستوران مرکزی و یک فست‌فود باکیفیت نیز می‌تواند یکی از بهترین هتل مشهد از نظر غذا باشد. این هتل که در سال ۱۳۹۱ افتتاح شده، دارای ۱۰۵ اتاق و سوئیت است. از امکانات این هتل، می‌توان به سالن بدنسازی، سونا و جکوزی، روم سرویس، سه طبقه پارکینگ و خشک‌شویی اشاره کرد. از دیگر ویژگی‌های هتل جواد، موقعیت مکانی مناسب آن است که با ۵ دقیقه پیاده‌روی می‌توانید به حرم مطهر امام رضا(ع) دسترسی داشته باشید. در ادامه رستوران مرکزی و فست‌فود هتل جواد را به‌مختصر معرفی می‌کنیم.

رستوران مرکزی هتل جواد

رستوران مرکزی هتل جواد در طبقه اول این هتل قرار گرفته است. این رستوران انواع غذاهای باکیفیت را در وعده‌های صبحانه، ناهار و شام در اختیار مهمانان می‌گذارد.

فست فود هتل جواد

فست فود هتل جواد، یکی از گزینه‌های عالی برای علاقه‌مندان به غذاهای فست‌فودی است. منوی این فست‌فود شامل انواع پیتزا، ساندویچ، همبرگر، هات داگ، کنتاکی و غیره است و انواع نوشیدنی‌ها را نیز در خود جای داده ‌است.

مشهد شهری با گزینه‌های متنوع برای انتخاب بهترین هتل مشهد از نظر کیفیت غذا

انتخاب بهترین هتل مشهد از نظر غذا با توجه به تعداد بالای هتل‌های مشهد و کیفیت بالای غذاهای طبخ‌شده در رستوران‌های آن به هیچ عنوان کار ساده‌ای نیست. هتل‌های بسیاری در مشهد وجود دارند که شایسته انتخاب به‌عنوان بهترین هتل مشهد از نظر کیفیت غذا هستند؛ با این‌حال اگر کیفیت غذای ارائه‌شده در رستوران هتل از درجه اهمیت بالایی برای شما برخوردار است، می‌توانید از بین هتل درویشی، هتل قصر طلایی و هتل جواد یک گزینه را انتخاب کنید و مطمئنا از نتیجه این انتخاب راضی خواهید بود.

 

*** این مطلب در سرویس گزارش آگهی منتشر شده و تبلیغاتی می باشد؛ لذا جماران هیچ توصیه در رابطه با انجام فعالیت فوق ندارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.