به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید علی صالح موسوی اعظم در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: یکی از اهداف مهم دشمنان از این اقدام انحراف نسل جوان کشور است که به لطف الهی با شکست مواجه خواهد شد.
وی با اشاره به اهمیت مالبات و ضرورت پرداخت آن توسط مردم، افزود: چنین اقدامی سبب اجرای بهتر امور و رفع بخش عمده ای از مسائل و مشکلات جامعه در زمینه های مختلف می شود.
امام جمعه موقت یاسوج اهمیت حج به عنوان بزرگترین کنگره اجتماع مسلمانان جهان را یادآور شد و بیان کرد: اعزام زائران از سراسر کشور به زیارت بیت الله الحرام پاسخی مناسب به افراد محدودی است که گاهی اوقات سوء تعبیرهایی در مورد این عبادت مهم دارند.
حجت الاسلام موسوی اعظم با اشاره به 25 شوال سالروز شهادت امام جعفرصادق (ع)، عنوان کرد: ششمین امام شیعیان در زمان حیات پربرکت خود نقش برجسته و انکارناپذیری در تبلیغ دین مبین اسلام، تبیین احکام الهی و ترویج معارف دینی ایفا کرد و یکی از برنامه های ایشان در این زمینه نیز تربیت شاگردان متعدد بود.
وی ابراز داشت: یکی از اخلاق های ناپسند رایج بین بسیاری از مردم کهگیلویه و بویراحمد کم حوصلگی، کم طاقتی، کم صبری، پرخاشگری و نداشتن سعه صدر است که انتظار می رود هر چه زودتر کنار گذاشته شود.
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.