به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ؛رستم حسن زاده در نشست خبری که بمناسبت روز جهانی خون برگزار شده بود گفت: انتقال خون ایران با کشورهای توسعه یاقته جهان رقابت می کند و انتقال خون استان نیز در کشور از قافله عقب نیست.

حسن زاده در ادامه با اشاره به اینکه شاخص اهدای خون در بین بانوان درصد کمی دارد بیان کرد: شاخص اهدای خون در بانوان کشور ۱۴ و نیم درصد جمعیت است که در این زمینه استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه سوم کشوری را کسب کرد.

مدیر کل انتقال خون ادامه داد : در سال ۹۶ موفق به دریافت استاندارد ایزو ۲۰۱۵ بر اساس شاخص های بهداشت و سلامت شدیم و در همین سال اجلاس منطقه ی جنوب کشور با دبیری استان کهگیلویه و بویراحمد درشهر یاسوج برگزار شد.

حسن زاده عنوان کرد: پروژه ساختمان انتقال خون از سال ۹۴ شروع شده است که ۳۵% پیشرفت فیزیکی داشته است و بزرگترین و جدیدترین انتقال خون کشور می باشد.

رستم حسن زاده ادامه داد: ساختمان در حال تاسیس انتقال خون در فضای به مساحت ۳ هزار متر مربع زیر بنا با اعتباری بالغ بر ۲ و نیم میلیارد تومان در حال اجرا است که برای تکمیل نیاز به ۴ میلیارد تومان اعتبار است.

وی ادامه داد : ارتباط علمی و تبادل تفاهم نامه های مختلف با دیگر مراکز از دیگر عملکردهای سازمان انتقال خون در سال ۹۶ بوده است.

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 944749
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.