به گزارش ایرنا، سردار خسرو عروج روز چهارشنبه در یادواره 360 شهید گچساران افزود: تقریباً در 180 هزار وصیت نامه موجود شهدا، پیروی از ولی فقیه به عنوان مهمترین هدف این بزرگوان ذکر شده که این امر درس بزرگی برای ملت و مسئولان کشور در تمام دوران‌هاست.
وی بیان کرد: 230 هزار فرزند این آب و خاک برای حفظ آرمان‌های ایران اسلامی به شهادت رسیدند که تکریم خانواده شهدا به ویژه والدین آنها بر همه واجب است.
مشاور عالی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تصریح کرد: اتکا به ولایت فقیه در یک تشکیلات مذهبی تفاوت اساسی نظام جمهوری اسلامی ایران با دیگر کشورهای جهان است که باعث همدلی مردم و عبور از سختی‌ها در بیشتر دوران عمر پربرکت این نظام بوده است.
وی به تأثیر سبک زندگی اسلامی و نقش آن در سربلندی ایران اشاره کرد و گفت: مقاومت احاد مختلف ملت ایران در سختی‌های جنگ و تحریم باعث ناکامی قدرت‌های بزرگ جهانی در چهار دهه گذشته شده است.
سردار عروج اظهار داشت: پیشکسوتان عرصه ایثار و شهادت باید فرهنگ دفاع مقدس را برای نسل جوان تبیین کنند تا راه و نام شهدا در اذهان نسل‌های نوپای انقلاب اسلامی ماندگار شود.
وی عنوان کرد: ملت ایران از آغاز جنگ تحمیلی تاکنون با دست خالی مقابل همه فتنه‌ها مقاومت کرده است و هرگز از آرمان‌های خود کوتاه نخواهد آمد.
یادواره 360 شهید و 6 شهید گمنام گچساران با حضور اقشار مختلف مردم و مسئولان در کانون بسیج شهر دوگنبدان برگزار شد.
در این آئین یاد و خاطره حجت الاسلام سید علی متقی کاشانی امام جمعه سابق دوگنبدان نیز گرامی داشته شد.
حجت الاسلام متقی کاشانی در روز هجدهم اسفند سال 1392 دار فانی را وداع گفت.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.