به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد رضا تویسرکانی در آیین راهپمایی باشکوه 22 بهمن در یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: فساد، فقر ، تبعیض گر چه در کشور وجود دارد اما اینها زخم های کهنه و بزرگی برای نظام و ملت رشید ایران نیست.
وی با بیان اینکه یکی از دستاوردهای اساسی انقلاب اسلامی وجود نیروها و مسئولان خدوم و صالح در بخش های مختلف و نهادهای اجرایی است ،گفت: البته فساد، تبعیض و بی عدالتی ها با روح آرمان ها و ارزش ها و محتوای انقلاب اسلامی در تضاد است ولی باید اذعان کرد که اشرافی گری و فساد در بین مسئولان گسترده نیست.
تویسرکانی با تقدیر از حضور پرشور و شعور مردم غیور و همیشه در صحنه استان کهگیلویه وبویراحمد در راهپمیایی با عظمت یوم الله 22 بهمن، گفت: این حضور ارزشمند و اقیانوس خروشان ملت بیانگر عمق وفاداری، معرفت، ایمان و دلبستگی ملت به نظام، امام، ولایت و رهبری است.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان تاکید کرد: به همان میزان که آینده این نظام الهی و انقلاب اسلامی درخشان وامید بخش است آینده استکبار و نظام سطله در حال سقوط، افول و روبه نابودی است.
حجت الاسلام و المسلمین تویسرکانی ادامه داد: امام خمینی (ره) با پشتوانه عظیم مردمی عزت، عظمت، شکوه و امیدواری از دست رفته ایران را در دوران رژیم خودباخته ستم شاهی به ملت بازگرداند.
نماینده ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفان تاکید کرد: شاه خائن ایرن را فروخت، ایران و عظمت ارتش این کشور را له کرد و ایران را اسیر آمریکا و استکبار کرده بود به گونه ای که با تصویب لایحه کاپیتولاسیون و مصونیت مستشاران امریکایی اصل حاکمیت و استقلال این کشور را متزلزل کرده بود.
کاپیتولاسیون موجب برتری و تقدم اتباع خارجی بر اتباع کشور می شد و باعث می گردید که رجال مملکت را به بیگانگان و قدرت قضایی و سیاسی آنان سوق دهد و حتی در سایه کاپیتولاسیون، بیگانگان هر چه می خواستند به ایران وارد و یا از ایران خارج می کردند.
راهپیمایی باشکوه 22 بهمن امروز در یاسوج و 16 شهر و دیگر مناطق کهگیلویه وبویراحمد باشکوهتر از سال های قبل و با حضور گسترده امت قهرمان، باغیرت و همیشه در صحنه و غیور برگزار و بار دیگر اتحاد، انسجام و همبستگی ملی مردم در پشتیبانی از آرمان های انقلاب، امام راحل و رهبر معظم انقلاب به نمایش گذاشته شد.
خبرنگار: حمید جهان** انتشار: علیزاده
3016/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.