به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: دشمنان پس از ناموفق شدن در جنگ سخت و نظامی علیه ایران اقدام به آغاز جنگ نرم و تهاجم فرهنگی با هدف ضربه زدن به اعتقادات دینی مردم کردند که به لطف الهی این نقشه شوم آنان نیز خنثی خواهد شد.
وی با اشاره به 29 دی روز هوای پاک، افزود: بشر با برخی اقدام های نادرست خود از جمله آتش زدن جنگل ها و مزارع و یا استفاده از خودروها سبب آلودگی هوا می شود و رفع این مشکل نیز مستلزم یک عزم همگانی است.
امام جمعه یاسوج 29 دی روز غزه را یادآور شد و بیان کرد: سال 2008 و در یک جنگ 22 روزه مردم مظلوم باریکه غزه افسانه شکست ناپذیری رژیم صهیونیستی را به دنیا نشان داده و آن را ثابت کردند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: در این روز تاریخی ضربه‌های مهلکی به رژیم جعلی صهیونیستی وارد شد و باید همه ساله نیز گرامی داشته شود.
وی ابراز داشت: باریکه غزه محل تجمع تعداد زیادی از مسلمانان بوده و همیشه نیز مورد هجوم نظامی رژیم صهیونیستی قرار می‌گیرد.
امام جمعه یاسوج گفت: برای مبارزه با رژیم نامشروع صهیونیستی و جلوگیری از ارتکاب انواع جنایت‌ها توسط آن در کشورهای اسلامی باید مسلمانان جهان متحدتر و منسجم‌تر شوند.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی اظهار داشت: آل سعود به منظور ضربه زدن به مسلمانان اقدام به همکاری همه جانبه با دشمنان اسلام و تروریست‌ها می‌کند که چنین اقدامی توسط یک کشور اسلامی شرم آور است.
وی افزود: ملت ایران و مسلمانان جهان هرگز شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آل سعود را فراموش نمی‌کنند.
امام جمعه یاسوج بیان کرد: رهبر معظم انقلاب در سیزدهمین اجلاس بین المجالس کشورهای اسلامی در تهران نکات مهمی را بیان فرمودند که یکی از مهمترین آنها لزوم فراموش نشدن مسائل اصلی جهان اسلام توسط مسلمانان به ویژه مسأله فلسطین است.
حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: آتش سوزی و غرق شدن کشتی نفتکش ایران با نام سانچی در آب‌های چین و جان باختن 30 خدمه ایرانی آن به عنوان یک حادثه جانسوز غم سنگینی بر دل ملت ایران و خانواده داغدار این افراد نشاند.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.