شهردار ناحیه یک یاسوج افزود: شهرداری ناحیه یک این شهر از هرگونه ساخت و ساز به‌عنوان سازه‌های ناپایداری به طور جدی جلوگیری و نسبت به جمع آوری آنان اقدام فوری می‌کند.

شهردار ناحیه یک یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد از شهروندانی که قصد ساخت و ساز در این حوزه را دارند خواست که در فصل سرد از هرگونه ساخت و ساز خودداری کنند.

سید هاشم محمدی نسب در گفت و گو با "ایلنا"  از یاسوج گفت: برخی از شهروندان یاسوج هم اکنون در حال ساخت و ساز بوده که از آنان می‌خواهیم از هرگونه ساخت و ساز در فصل سرما خودداری کنند.

وی با بیان اینکه شهروندان بایستی براساس مفاد پروانه ساختمانی اقدام به ساخت و ساز کنند, اظهارداشت: با توجه به اینکه در فصل سرما شاهد ریزش نزولات آسمانی به‌ صورت برف و باران در شهر یاسوج بوده و از سویی وجود مصالح ساختمانی در معابر و یا جداول سبب ایجاد آبگرفتگی و حوادث دیگری می‌شود از شهروندان می‌خواهیم نسبت به جمع آوری مصالح ساختمانی و پاکسازی جداول اقدام کنند.

شهردار ناحیه یک یاسوج افزود: شهرداری ناحیه یک این شهر از هرگونه ساخت و ساز به عنوان سازه‌های ناپایداری بطور جدی جلوگیری و نسبت به جمع آوری آنان اقدام فوری کند.

محمدی نسب با تاکید براینکه از شهروندان شهر یاسوج انتظار همکاری در حوزه‌های مختلف توسعه شهری را داریم, خاطرنشان کرد: وجود سازه‌های ناپایدار زمینه ساز هرگونه حادثه تاسف‌بار خواهد بود.

وی گفت: از شهروندان می خواهیم درصورت مشاهده سازه های ناپایدار با سامانه شبانه روزی 137 شهرداری یاسوج تماس و اطلاعات لازم را به این سامانه ارائه دهند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.