به گزارش ایرنا، علی محمد احمدی روز شنبه در نشست با جمعی از مسئولان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: میزان تأثیرگذاری و نقش آفرینی حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در برنامه های اقتصاد مقاومتی و کمک آن به رشد و توسعه همه جانبه استان باید به صورت کارشناسی تدوین شود.
وی افزود: ارتباطات و فناوری اطلاعات حوزه نوپایی بوده و باید در ایجاد اشتغال پایدار به ویژه در بخش غیردولتی و توسعه روزافزون ارائه خدمات به مردم کهگیلویه و بویراحمد سهم بسزایی داشته باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: امروزه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات با سرعت بالا به سوی هوشمندسازی و دیجیتالی شدن در حال گسترش است.
احمدی عنوان کرد: باید سعی شود که هرگونه عقب ماندگی کهگیلویه و بویراحمد در این زمینه در اسرع وقت جبران شود.
وی ابراز داشت: ورود کهگیلویه و بویراحمد به حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات باید جهت دار، هدایت شده و هدفمند باشد.
استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: برنامه ریزی و فرهنگ سازی برای استفاده بهینه تر از فضای مجازی و شبکه های اجتماعی به عنوان ابزارهای جدید حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در این استان ضروری است.
احمدی اظهار داشت: فضای مجازی و شبکه های اجتماعی برای رونق کسب و کار، مباحث علمی و در عرصه اطلاع رسانی اهمیت چشمگیری دارد.
وی افزود: توسعه دولت الکترونیک منجر به روان سازی، کاهش هزینه ها و سرعت بخشی به امور مختلف می شود.
احمدی بیان کرد: باید دولت الکترونیک با فراهم کردن زیرساخت های سخت افزاری و نرم افزاری لازم به توسعه مطلوبی در کهگیلویه و بویراحمد برسد.
وی عنوان کرد: کمبودها و مشکلات موجود در زمینه دولت الکترونیک در کهگیلویه و بویراحمد از طریق تهران رسیدگی و پیگیری خواهد شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: مسعود علیزاده
7535/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.