مجید محنایی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مناطق ویژه علم و فناوری یکی از زیرساخت‌های مهم برای توسعه روز افزون اقتصاد دانش بنیان در کشور و کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود که مباحث اقتصادی همچنان بخش عمده فعالیت‌های کهگیلویه و بویراحمد را تشکیل می‌دهد و در چند سال اخیر نیز همواره رهبر معظم انقلاب بر مسائل اقتصادی تأکید داشته‌اند.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: به همین دلیل تأسیس مناطق ویژه علم و فناوری در این استان جزء اولویت‌های کاری مهم و اساسی مسئولان اجرایی استان قرار گرفته است.
محنایی عنوان کرد که دستگاه‌های اجرایی مربوطه و دانشگاه‌های کهگیلویه و بویراحمد موظف به ایجاد زیرساخت‌های مورد نیاز و پیگیری‌های لازم برای دریافت مجوز تأسیس مناطق ویژه علم و فناوری در استان هستند.
وی ابراز داشت: مهم‌ترین اهداف تأسیس این مناطق در کهگیلویه و بویراحمد شامل بسترسازی و ایجاد راهکارهای عملی برای معنا بخشیدن به فعالیت‌های اقتصادی دانش بنیان، حمایت‌های قانونی مالی برای گسترش فعالیت‌های اقتصادی، ایجاد چتر حمایتی برای توسعه روز افزون شرکت‌های بومی دانش بنیان و استفاده از مزایا و حمایت‌های قانونی این مناطق است.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.