مجید محنایی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: تعیین پرداخت این میزان تسهیلات بر اساس دستورالعمل ابلاغی رونق تولید سال 1396 به کهگیلویه و بویراحمد است.
وی افزود که بر اساس این دستورالعمل ملی میزان تسهیلات پرداختی به طرح‌های تولیدی نیمه تمام بالای 60 درصد پیشرفت فیزیکی کهگیلویه و بویراحمد در سال جاری تا 20 میلیارد ریال و به بنگاه‌های کوچک استان نیز تا 10 میلیارد ریال تعیین شده است.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این دستورالعمل ملی در راستای تحقق هر چه‌بهتر شعار اقتصاد مقاومتی؛ تولید و اشتغال تدوین و ابلاغ شده است.
محنایی مهمترین اهداف ابلاغ این دستورالعمل ملی به کهگیلویه و بویراحمد و دیگر استان‌های کشور را شامل کمک به حفظ اشتغال، افزایش تولید بنگاه‌های کوچک و متوسط، راه اندازی طرح‌های تولیدی نیمه تمام، ایجاد تحرک اقتصادی از طریق تزریق منابع بانکی و تکمیل و راه اندازی طرح‌های تولیدی دارای پیشرفت فیزیکی 60 درصد و بالاتر در سال 1396 اعلام کرد.
42 واحد صنعتی راکد کهگیلویه و بویراحمد در 2 سال گذشته با دریافت حدود 200 میلیارد ریال تسهیلات به چرخه تولید بازگشتند.
در این مدت افزون بر یک هزار و 400 میلیارد ریال از محل تسهیلات رونق به 200 واحد تولیدی استان تزریق مالی انجام شد.
سال‌های 1393 و 1394 از محل صندوق توسعه ملی 470 میلیارد ریال و سال‌های 1394 و 1395 نیز 250 میلیارد ریال کمک فنی و اعتباری به 200 واحد تولیدی کهگیلویه و بویراحمد پرداخت شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.