سید علی لدنی نژاد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: اعتبارات عمرانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد در این مدت از 292 میلیارد و 758 میلیون ریال به 630 میلیارد و 656 میلیون ریال رسید.
وی افزود که تعداد مشترکان فاضلاب در شهرهای هفده‌گانه کهگیلویه و بویراحمد در سه و نیم سال اخیر با 59 درصد رشد از 21 هزار و 949 نفر در سال 1392 به 34 هزار و 800 نفر در سال 1395 افزایش یافته است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: تعداد مشترکان آب در شهرهای استان در این مدت از 125 هزار نفر به 152 هزار نفر رسید که افزایش 22 درصدی را نشان می‌دهد.
لدنی نژاد عنوان کرد که ابتدای دولت تدبیر و امید در شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد و برای نخستین بار برنامه بلندمدت 20 ساله و میان مدت چهار ساله در هر 2 حوزه فاضلاب و آب برای تمامی شهرهای استان تدوین و تنظیم شد.
وی ابراز داشت: تکمیل، راه اندازی و بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب دوگنبدان در 2 فاز پس از 11 سال در دولت تدبیر و امید و در راستای تحقق یکی از مطالبات مهم مردم این شهر بود.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد گفت که در دولت یازدهم در این شرکت تنوع بخشی به روش‌های تأمین منابع مالی انجام شد.
لدنی نژاد اظهار داشت: در گذشته منابع مالی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد از محل تخصیص اعتبارات عمرانی و یا منابع حاصل از آب بها و فاضلاب بها بود.
وی افزود که در دولت یازدهم علاوه بر استفاده از این منابع از اعتبارات اسناد خزانه اسلامی ملی، اوراق مشارکت و فاینانس جاری برای نخستین بار در زمینه اجرای طرح‌های عمرانی شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد استفاده شد.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده: سید ولی موسوی نژاد
7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.