وزیر نفت دولت تدبیر و امید تاکید کرد تا پایان این دولت، محصولات پتروشیمی درکشور 9 میلیون تن افزایش خواهد یافت.

"بیژن نامدار زنگنه" در حاشیه بازدید از پتروشیمی دهدشت شهرستان کهگیلویه استان کهگیلویه و بویراحمد به خبرنگار ایلنا در یاسوج گفت: در استان ایلام، لرستان، مهاباد و پتروشیمی‌های دیگری افتتاح و تعدادی هم برای تولید خوراک با حضور رئیس جمهور افتتاح شده است.
وی با تشریح فعال بودن پروژه‌های پتروشیمی در کشور، اظهارداشت: این پروژه‌ها فعال و البته بسیاری از آنها مانند پتروشیمی دهدشت سابقه سال ها راکدی و تعطیلی را داشته اند.   وزیر نفت دولت یازدهم با اشاره به تعطیلی 10 ساله پتروشیمی دهدشت مرکز شهرستان کهگیلویه, خاطرنشان کرد: همه تمهیدات لازم برای پیشرفت کار اندیشیده شده و با جدیت دنبال می‌شود.

زنگنه گفت: یک هزار میلیارد برای پروژه پتروشیمی دهدشت در نظر گرفته شده که بخشی از طریق وام و بخشی از سهامداران تأمین خواهد شد.

وی با بیان اینکه پتروشیمی دهدشت 2 تا سه سال آینده تکمیل می‌شود،از آن به عنوان کانون توسعه منطقه نام برد.

وزیر نفت دولت تدبیر و امید همچنین با اشاره به ظرفیت‌های نفت در شهرستان بهمئی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه به این شهرستان توجه ویژه دارم،تصریح کرد: همه مواردی که مد نظر آقای هاشمی‌پور نماینده مردم کهگیلویه بزرگ در مجلس است را قبول دارم و پیگیری می‌کنم.

زنگنه افزود: آقای هاشمی‌پور بدنبال توسعه حوزه انتخابیه خود بویژه توسعه شهرستان بهمئی است  که من شاهد این تلاش ها هستم و آن را دنبال می‌کنم.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.