به گزارش ایرنا، فتاح محمدی روز سه شنبه در نشست کارگروه فرهنگی و اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: رهبر فرزانه انقلاب در ابتدای هر سال با توجه به مسائل جامعه، شعاری را در قالب یک فرمان اعلام می کنند که عمل به آن کمک کننده به رفع بخشی از مشکلات کشور است.
وی افزود که با توجه به اینکه بیکاری جزء مشکلات اصلی کشور است همگان اعم از مردم و مسئولان اجرایی باید برای تحقق شعار امسال بکوشند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: طرح «هر اداره تجلیل از یک مدرسه» در هفته بزرگداشت مقام معلم سال جاری در این استان اجرا شود.
محمدی عنوان کرد که بر اساس این طرح مدیران هر کدام از دستگاه های اجرایی کهگیلویه و بویراحمد در شهرهای مختلف استان از 12 تا 18 اردیبهشت سال جاری با مراجعه به مدارس نزدیک محل کار خود و تقدیم چند شاخه گل از مقام معلمان آن مدرسه تجلیل کنند.
وی ابراز داشت: هفته بزرگداشت مقام معلم سال جاری افکار، اندیشه ها و ابعاد شخصیتی استاد شهید مرتضی مطهری بیش از پیش در کهگیلویه و بویراحمد، به ویژه برای نسل جوان این استان تبیین شود و رسانه ها نیز اقدام های لازم را در همین راستا انجام دهند.
معاون سیاسی و امنیتی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت که برگزاری باشکوه مناسبت های مذهبی از جمله آیین معنوی اعتکاف سبب مصونیت جامعه در مقابل انواع آسیب ها، ناهنجاری ها و تهاجم فرهنگی دشمنان است.
محمدی اظهار داشت: نسل جوان کهگیلویه و بویراحمد می توانند با خودسازی و تهذیب نفس کسب شده در آیین معنوی اعتکاف به نحو بهتری مدیریت آینده این استان را بر عهده گرفته و به مردم خدمت کنند.
وی افزود که انتظار می رود، دستگاه های مختلف اجرایی کهگیلویه و بویراحمد به طور خودجوش و همراه با احساس مسئولیت بیشتری امکانات و ظرفیت های خود را برای برگزاری هر چه مطلوب تر مناسبت های مذهبی از جمله آیین معنوی اعتکاف در اختیار متولیان امر قرار دهند.
محمدی بیان کرد: مباحث محتوایی در اعتکاف سال جاری بیش از پیش در کهگیلویه و بویراحمد مورد توجه قرار گرفته و در کنار برگزاری این آیین معنوی در استان نیز فعالیت های مذهبی و فرهنگی برای تقویت روز افزون فرهنگ اسلامی و ایرانی اجرا شود.
وی عنوان کرد که نیازمندی های مساجد شهرهای مختلف کهگیلویه و بویراحمد همراه با برآورد ریالی توسط ستاد اقامه نماز استان اعلام تا برای تامین اعتبار لازم و رفع مشکلات آنها در نشست آینده شورای برنامه ریزی و توسعه مطرح شود.
محمدی ابراز داشت: همایشی برای تجلیل از هیات امنای فعال مساجد کهگیلویه و بویراحمد و نشستی نیز به منظور سیاستگذاری و تصویب برنامه های حوزه نماز در سال جاری در این استان برگزار شود.
خبرنگار: منصور زرگر**انتشار دهنده:حسینعلی راشکی
8005/7535/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.