محمدعلی پیرسبزی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: یکی از اقدام های مورد نیاز که هنرمندان کشور و کهگیلویه و بویراحمد باید برای تحقق چنین امر مهمی انجام دهند ترویج هر چه بیشتر امید و نشاط اجتماعی است.

وی افزود: شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و کهگیلویه و بویراحمد تا حد قابل ملاحظه ای تأثیر منفی بر سلامت روانی قشرهای مختلف مردم گذاشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: لازم است که علاوه بر هنرمندان کشور و این استان دیگر متولیان امر نیز برای بهبود بیش از پیش سلامت روانی متأثر از شیوع بیماری کرونا ویروس تلاش و همت جدی کنند. 

پیرسبزی عنوان کرد: مسؤولان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی کهگیلویه و بویراحمد از روزهای آغازین شیوع بیماری کرونا ویروس در کشور و  استان برای مقابله با آن اجرای فعالیت ها و برنامه های متعدد هنری و فرهنگی را در دستور کار قرار دادند.

وی ابراز داشت: یکی از این اقدام ها برگزاری نشست های شورای اطلاع رسانی پیشگیری از بیماری کرونا ویروس به منظور نظارت و ساماندهی فعالیت های رسانه ای و آموزشی در کهگیلویه و بویراحمد بوده است.

پیرسبزی گفت: آگاهی بخشی رسانه های کهگیلویه و بویراحمد برای مقابله با بیماری کرونا ویروس در این استان تاکنون مثبت بوده و خبرنگاران استان نیز همراهی لازم را با مردم، مسؤولان اجرایی و نهادهای دولتی داشته اند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.