محمد یزدان پناه روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داست: بازرسی های مستمر و تعطیلی های انجام شده برای حفظ سلامت مردم، کنترل رنجیره انتقال ویروس کرونا انجام گرفته است.

وی افزود: با توجه به ورود مسافران از استان های آلوده به این شهرستان، چنانچه مردم در خانه هایشان نمانند و همچنین موارد بهداشتی را رعایت نکنند باید منتظر پیک بیماری در شهرستان باشیم.

سرپرست مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد تصریح کرد: کارشناسان  و بازرسان بهداشت محیط مرکز بهداشت شهرستان بویراحمد به همراه گشت مشترک روزانه و در ۲ شیفت از واحد های صنفی که مایحتاج ضروری مردم را فراهم می کنند، نظارت می کنند.

یزدان پناه بیان کرد: گندزدایی ادارات و مراکز بهداشتی درمانی و اماکن عمومی با همکاری اداره آب و فاضلاب استان و  همچنین غربالگری در مراکز خدمات جامع سلامت توسط مراقبین سلامت، پزشکان، بهورازان و کارشناسان بهداشت روزانه انجام می گیرد.

 بر اساس یافته های جدید آزمایشگاهی شمار مبتلایان قطعی به ویروس کرونا ظرف شبانه روز گذشته تاکنون با ۱۰ نفر افزایش به ۹۶ مورد رسید.

علارغم تلاش شبانه روزی کادر درمانی کهگیلویه و بویراحمد، پنج بیمار مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

بر اساس یافته های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۱۷۶۲ مورد جدید ابتلا به کرونا در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۴۸۱۱ نفر رسید.

تاکنون ۸۹۱۳ نفر از بیماران مبتلا به کرونا بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این روند روز به روز در حال افزایش است.

ظرف ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به ۱۹۳۴ نفر رسید.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.