سرهنگ سید علی اصغر نورایی نسب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: گروه‌های جهادی در چند روز اخیر اقدام به گندزدایی و ضدعفونی کردن محیط شهری و روستایی این شهرستان کرده اند.

وی بیان کرد: مکان‌های عمومی، پارک‌ها، مساجد، روستاها و سایر نقاط شهرستان از سوی گروه‌های جهادی هر شب گندزدایی و ضدعفونی می‌شود.

نورایی نسب  افزود: با توجه به اهمیت پیشگیری از انتشار ویروس کرونا ، غربالگری مسافران در مبادی ورودی و خروجی این شهرستان با مشارکت شبکه بهداشت و درمان هم اکنون در دست اجراست.

وی ادامه داد: همچنین  سه اکیپ کنترل بیماری کرونا در  سطح شهر دوگنبدان و ادارات این شهرستان مستقر شده است.

نورایی نسب افزود: به همین منظور از زمان شیوع ویروس خطرناک کرونا سپاه گچساران نیز در کنار سایر تلاشگران عرصه سلامت حضور یافته و با بسیج امکانات در راستای کاهش آثار این بیماری و جلوگیری از انتشار ویروس تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه آموزش و فرهنگ‌سازی یکی از اقدامات مهمی است که باید در این زمینه انجام شود، گفت: هم اکنون گروه‌های جهادی شهرستان در این زمینه نیز فعال شدند و به صورت مجازی و حضوری موارد خودمراقبتی را آموزش می‌دهند.

نورایی نسب گفت: یک مکان ویژه برای قرنطینه  کردن بیماران کرونا در این شهرستان در نظر گرفته شده که با همکاری خیرین سلامت گچساران  بزودی تجهیز خواهد شد.

شهرستان ۱۵۰ هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد و هم اکنون ۲۰ بیمار مشکوک به کرونا در این شهرستان وجود دارد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.