به گزارش خبرنگار مهر، حسین کلانتری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران، افزود: ورودی‌های اصلی استان از جمله محورهای اصفهان-یاسوج و شیراز- یاسوج بر روی خودروهای با پلاک‌های مربوط به استان‌های درگیر با کرونا که وضعیت مناسبی ندارند، مسدود می‌شود.

کلانتری تصریح کرد: تیم‌های غربالگری دانشگاه علوم پزشکی یاسوج و همچنین نیروهای انتظامی در این محورها مستقر است.

وی افزود: خودروهایی که دارای سرنشین‌های بومی هستند، پس از انجام معاینه اولیه در صورت عدم وجود علائم بیماری مجوز ورود به استان را می‌گیرند و کسانی که تست آنها مثبت اعلام شود، قرنطینه خواهند شد.

کلانتری گفت: افراد مبتلا به ویروس کرونا حتماً در مکان‌های مشخص شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی به مدت ۲ هفته قرنطینه می‌شوند و پس از سپری شدن این مدت در صورت تأیید سلامت آنان از سوی دانشگاه مجوز ورود آنها به استان صادر می‌شود.

کلانتری عنوان داشت: بر اساس مصوبات قبلی در ستاد مقابله با کرونا در استان از آنجایی که هتل‌ها، اقامتگاه‌ها، مراکز گردشگری و توریستی و اماکن آموزشی از پذیرش هرگونه مسافری خودداری می‌کنند، بنابراین از پذیرش خودروهایی که سرنشین آنها غیر بومی بوده و دارای پلاک مربوط به استان‌های درگیر کرونا است، ممانعت می‌شود.

وی عنوان کرد: تیم‌های غربالگری و نیروهای انتظامی به صورت ۲۴ ساعته در محورهای اصلی و مواصلاتی استان مستقر هستند.

استاندار گفت: بدون شک همکاری مردم در این خصوص علاوه بر تأمین سلامت و بهداشت شهروندان کاهش تلفات و خسارات را نیز در پی خواهد داشت.

کلانتری تصریح کرد: آگاهی و همکاری مردم موجب حفظ آرامش حاکم بر استان می‌شود.

وی خواستار همکاری مردم با نیروهای انتظامی و تیم‌های بهداشت و درمان در ورودی‌های شهرهای مختلف استان شد.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1373757
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.