به گزارش خبرنگار مهر، احد جمالی بعدازظهر سه شنبه در همایش تخصصی حقوق کودک افزود: دفاع از حقوق کودکان باید دغدغه اصلی متولیان امر و دستگاه‌های اجرایی باشد.

وی با بیان اینکه این امر باید به یک عزم همگانی تبدیل شود، گفت: در استان برای دفاع از حقوق کودک در بین همه مدیران اجرایی و نهادهای دولتی آمادگی وجود دارد.

جمالی افزود: کودکان به عنوان آینده سازان جامعه جایگاه مهم و ویژه دارد و حقوق کودکان باید همچون سایر اقشار جامعه رعایت شود.

وی با بیان اینکه این قشر باید مورد حمایت همه جانبه قرار گیرند، گفت: تاریخ و فرهنگ غنی ایران اسلامی همواره شاهد دفاع از حقوق کودکان بوده است.

جمالی همچنین با بیان اینکه میزان آسیب‌های اجتماعی در این استان کمتر از میانگین کشوری است، اظهار داشت: طبق آموزه‌های دین مبین اسلام انسان‌ها جانشین خداوند روی زمین هستند و باید نسبت به رعایت حقوق انسان‌ها به ویژه قشر کودک حساسیت ویژه داشت.

وی افزود: در بسیاری از کشورهای دنیا شاهد کشتار کودکان و ارتکاب انواع جنایات از سوی استکبار جهانی و گروهک تروریستی داعش هستیم و در مقابل این جنایتکاران، وجدان‌های بیداری در دنیا وجود دارند که نسبت به رعایت حقوق کودکان اهتمام جدی دارند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 1344662
  • منبع: mehrnews.com
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.