قباد مبشری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: فرزندان محسنین کودکانی هستند که والدین آنها از یکدیگر جدا شده و از سوی مادر سرپرستی می‌ شوند یا آنکه پدرشان در قید حیات بوده اما به دلیل بیماری یا زمین گیر بودن قادر به تأمین معاش خانواده نیست. 

وی افزود: کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد از ۱۰ هزار و ۶۷۰ یتیم و فرزندان محسنین این استان حمایت می کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: پنج هزار و ۳۳ نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد استان از سوی هفت هزار و یک حامی بومی و غیربومی حمایت می ‌شوند.

مبشری عنوان کرد: حدود ۷۰ درصد حامیان ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد غیربومی هستند.

وی ابراز داشت: پنج هزار و ۶۳۷ نفر از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد بدون حامی هستند.

مبشری گفت: امید است با اجرای طرح جدید «هر کارمند یک حامی» در کهگیلویه و بویراحمد بتوان از ظرفیت کارکنان دستگاه‌ های اجرایی این استان برای حمایت روزافزون از ایتام و فرزندان محسنین زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) استان استفاده بیشتری کرد. 

افزون بر ۱۰۶ هزار نفر در قالب ۴۳ هزار و ۳۲۱ خانوار زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) کهگیلویه و بویراحمد هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.