به گزارش ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر حسینی در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: این در حالی است که قشرهای مختلف ملت ولایتمدار و همیشه در صحنه ایران اسلامی از این آزمون مهم سربلند و سرافراز بیرون آمدند.

وی با اشاره به برگزاری انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در روز جمعه دوم اسفندماه امسال، افزود: شرکت در تمامی انتخابات ها یک وظیفه شرعی و قانونی است.

امام جمعه یاسوج بیان کرد: دعوت می شود که مردم کهگیلویه و بویراحمد حضور گسترده ای در انتخابات پیش رو داشته باشند تا مشت محکمی به دهان دشمنان زده شود.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی عنوان کرد: اول تا هفتم دی ماه هر سال به عنوان هفته سوادآموزی نامگذاری شده و فرمان تشکیل نهضت سوادآموزی نیز در سال ۱۳۵۸ از سوی امام خمینی (ره) صادر شد.  

وی ابراز داشت: سواد عامل توسعه، پیشرفت، موفقیت و پویایی همه جانبه هر کشور و ملت است و به همین دلیل نیز اهمیت ویژه ای دارد.

امام جمعه یاسوج گفت: نرخ باسوادی مردم کهگیلویه و بویراحمد در اوایل انقلاب حدود ۳۰ درصد بود اما با تلاش ها و اقدام های ارزنده متولیان امر هم اینک به بالای ۹۰ درصد رسیده است.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی با تبریک پنجم جمادی الاول سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: این بانوی بزرگوار پس از واقعه کربلا با سخنرانی ها و روشنگری های خود نقش مهمی در ماندگاری آن ایفا کرد.

وی افزود: پرستاران به عنوان فرشتگان زمینی خدمات ارزنده ای در عرصه سلامت، بهداشت و درمان به مردم ارائه می دهند.  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.