به گزارش ایرنا، طهمورث داستان روز چهارشنبه در نشست با رئیس سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج اظهار داشت: این رقابت ها در ۲ بخش مردان و زنان ساعت ۱۵ عصر در سالن ۹ دی شهر یاسوج واقع در خیابان رجاء ۵ برگزار خواهد شد.

وی افزود: تلاش می شود تا رقابت های ورزشی بیشتری برای خبرنگاران با تعامل و همکاری سازمان بسیج رسانه استان و حمایت مالی بانک مهر اقتصاد کهگیلویه و بویراحمد در ماه های آینده تدارک دیده شود.

رئیس هیات ورزشی کارگری کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: جوایز ارزنده ای نیز به افراد برتر این رقابت ها از سوی بانک مهر اقتصاد در کهگیلویه و بویراحمد به عنوان حامی مالی اهدا خواهد شد.  

رئیس بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد  نیز گفت: افزون بر ۱۰۰ خبرنگار مرد و زن در استان فعالیت می کنند که از این تعداد حدود ۹۰ درصد عضو سازمان بسیج رسانه هستند. 

سروان پاسدار فخرالدین رضایی افزود: امید است همکاری بسیج رسانه با هیات ورزشی کارگری کهگیلویه و بویراحمد افزایش یابد تا خدمات بیشتر ورزشی به خبرنگاران استان ارائه شود.

 رئیس انجمن همگانی استان نیز ابراز داشت: آمادگی اجرای رقابت های ورزشی برای گروه های مختلف در رشته های متنوع را به طور کامل داریم و در طول سال برنامه های ویژه ای تدارک دیده خواهد شد.

سید عبدالله حسینی تصریح کرد: تعامل و همکاری با سازمان بسیج رسانه کهگیلویه و بویراحمد بیش از پیش خواهد شد و در زمینه برگزاری رقابت های ورزشی مختلف ویژه اصحاب رسانه گام های مطلوبی برداشته می شود.

۲۴ انجمن ورزش کارگری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۷ مورد از آن ها فعال هستند.

بیش از 100 رسانه خبری در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد.
به جز برخی هفته نامه ها و دو هفته نامه های کهگیلویه و بویراحمد تمامی رسانه های خبری این استان فعال هستند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.