به گزارش ایرنا، استاندار کهگیویه و بویراحمد روز پنجشنبه در حاشیه افتتاح این طرح ها اظهار داشت: افتتاح ۴۰۳ پروژه عمرانی، محرومیت‌زدایی و طرح کرامت با اعتبار افزون بر ۲۲۰ میلیارد ریال و افتتاح ۱۵۵ واحد مسکن مددجویان کمیته امداد حضرت امام(ره) با اعتبار افزون بر ۷۰ میلیارد ریال از جمله این طرح ها بود. 

حسین کلانتری بیان کرد: اهدا ۱۷۳ مورد جهیزیه به زوج‌های نیازمند هدیه مقام معظم رهبری، پرداخت ۳۵۱ مورد تسهیلات، آموزش و اشتغالزایی در راستای اقتصاد مقاومتی و ۴۳ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی از دیگر طرح‌های افتتاحی در سفر فرمانده کل سپاه پاسداران به این استان است.

وی عنوان کرد: جمع کل طرح های افتتاحی در زمینه عمرانی و محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی کهگیلویه و بویراحمد در سفر فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی سردار حسین سلامی به ارزش افزون بر ۳۷۰ میلیارد ریال بوده است.

روز گذشته نیز فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد از جاده ملی در دست اجرای پاتاوه -دهدشت بازدید و دستورات لازم را برای شتاب بخشی این طرح مهم به قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا صادر می کند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.