به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از یاسوج ، محسن جلیل بعد از ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت : در شش ماهه اول سال جاری  ۲۰ هزار و ۲۴۷ ‌ماموریت انجام شده است که ۴ هزار و ۷۳۴ ماموریت مربوط به ‌تصادفات بوده و حاصل  این تصادفات  هفت هزارو ۴۷۵  مصدوم بوده است .

جلیل مجموع فوتی های تصادفات شش ماهه اول سال جاری را ۷۷ نفر اعلام کرد و افزود:  ۴۵ پایگاه شهری، جاده ای و هوایی پوشش شهرستان های مختلف را با ۲۸۰ نیروی عملیاتی انجام می دهند.

وی در ادامه افزود : در سال ۹۷ تعداد ۲۴۷ ماموریت اورژانسی با بالگرد انجام گرفته است که این آمار در ۵ ذماهه اول سال جاری به ۹۹ مورد رسیده است .

سرپرست مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد در ادامه با تاکید بر آمادگی کارشناسان فوریت های پزشکی جهت آموزش رایگان در حوزه های مختلف گفت : اولویت های اصلی ما کیفیت خدمات است و در این راستا آموزش های لازم در مدارس ، دستگاهها و مناطق مختلف ارائه خواهد شد .

محسن جلیل استاندارد لازم جهت رسیدن به امدادجویان را در شهر ۸ دقیقه و در روستا ۱۴ دقیقه اعلام کرد و گفت : میانگین این آمار در فوریت های پزشکی استان در شهرها شش و ۵دهم و در روستاها  ده و ۸ دهم دقیقه بوده است .

جلیل در ادامه افزود : یکی از بزرگترین مشکلات ما بحث مزاحمت های تلفنی است که حدود ۵۰ درصد از تماس های تلفنی ایجاد مزاحمت می کنند ،۳۰ درصد بدون داشتن آگاهی از شرح وظایف دستگاهها تماس می گیرند و تنها حدود ۲۰ درصد از تماس ها ارتباط مستقیم با کار ما دارد .

۴۶

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 1263404
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.