به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید جواد خاضع در خطبه های نماز جمعه این هفته یاسوج اظهار داشت: مسئولان دستگاه دیپلماسی و وزارت امور خارجه ایران در این مذاکرات هوشیار بوده و فریب وعده های دروغین اروپایی ها را نخورند.

وی افزود: ایران گام هایی را در زمینه کاهش تعهدات برجامی خود برداشته که اقدام مهم و ارزشمندی بود و امروز نیز گام سوم برداشته شد.

امام جمعه موقت یاسوج بیان کرد: چنانچه منافع ملت ایران در مذاکرات برجامی با اروپایی ها تأمین نشود یا طرف های مقابل به تعهدات خود عمل نکنند ایران نیز در آینده گام های محکم تر و استوارتری را در زمینه کاهش تعهدات خود برمی دارد.

حجت الاسلام خاضع عنوان کرد: برخورد جدی قوه قضائیه با مفسدان سبب دلگرمی و امیدواری ملت ایران و ایجاد ترس در متخلفان کشور شده است.

وی ابراز داشت: مردم، مسئولان اجرایی و رسانه های کشور و کهگیلویه و بویراحمد از این اقدام ارزنده قوه قضائیه حمایت کنند تا چنین روند مثبتی با جدیت بیشتری تداوم یابد.

امام جمعه موقت یاسوج با اشاره به ۱۷ شهریورماه روز جهانی مبارزه با بی سوادی، گفت: بی سوادی عامل عقب ماندگی و توسعه نیافتگی کشورها بوده و در مقابل نیز باسوادی سبب رشد، توسعه و پیشرفت روزافزون آنها در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام خاضع اظهار داشت: اول تا هفتم محرم هر سال به عنوان هفته امر به معروف و نهی از منکر نامگذاری شده و به فرموده رهبر معظم انقلاب مهمترین معروف ها حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بزرگترین منکرها نیز تضعیف نظام است.

وی افزود: روزهای تاسوعا و عاشورای حسینی امسال تجمع هیأت های مذهبی از ساعت ۱۰ صبح در خیابان جمهوری اسلامی شهر یاسوج آغاز می شود و انتظار می رود که قشرهای مختلف مردم حضور گسترده ای در آن داشته باشند.  

حجت الاسلام خاضع بیان کرد: آثار و پیامدهای اصلی قیام عاشورا برای ملت ایران و مسلمانان جهان شامل ظلم ستیزی، سازش نکردن با دشمنان و هراس نداشتن از آنان است.

۷۵۳۵/۱۶۶۲    

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.