به گزارش ایرنا، حسین کلانتری روز چهارشنبه در جمع مردم روستاهای منطقه محروم سیلاب کلوار شهرستان بویراحمد اظهار داشت: برخی ها در کشور و کهگیلویه و بویراحمد دانسته یا ندانسته اقدام به سیاه نمایی و تخریب خدمات دولت تدبیر و امید می کنند.

وی افزود: دولت دوازدهم توجه خاصی به عمران، آبادانی و پیشرفت روستاها و مناطق محروم کشور و کهگیلویه و بویراحمد دارد.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: این امر مهم جزو رویکردها و اولویت های اساسی دولت تدبیر و امید محسوب می شود. 

کلانتری عنوان کرد: دولت دوازدهم با وجود تحریم های دشمنان، مشکلات اقتصادی و محدودیت منابع مالی هیچگاه از خدمات رسانی به مردم روستاها و مناطق محروم کشور و کهگیلویه و بویراحمد دست برنداشته است.

وی ابراز داشت: انتظار می رود که ملت ایران و مردم کهگیلویه و بویراحمد نیز تنگناهای مالی فراروی دولت تدبیر و امید را بیش از پیش درک کنند.

کلانتری گفت: هزینه های خدمات رسانی به مردم روستاها و مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد به دلیل پراکندگی و سخت گذر بودن آنها بسیار بالا و چند برابر دیگر استان های کشور است.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: نگاه ویژه دولت دوازدهم به روستاها و مناطق محروم کشور و کهگیلویه و بویراحمد تحسین برانگیز و قابل تقدیر است.

غلام محمد زارعی اظهار داشت: خدمات رسانی دولت تدبیر و امید به مردم این نقاط قابل مقایسه با دولت های گذشته نیست هر چند که نباید خدمات سال های قبل نادیده گرفته شود.

وی افزود: عمق محرومیت ها در روستاهای کهگیلویه و بویراحمد بالاست و انباشت مشکلات متعدد از سال های گذشته تاکنون در این استان وجود دارد.

نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: خدمات رسانی چشمگیر دولت دوازدهم در روستاها و مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر افزایش سطح انتظارات مردم نوع توقعات آنان را نیز تغییر داده است.

زارعی عنوان کرد: امروزه درخواست های مردم روستاها و مناطق محروم کهگیلویه و بویراحمد از دولتمردان کشوری و مسئولان اجرایی این استان به روز و جدید شده به طوری که قابل مقایسه با گذشته نیست.   

وی ابراز داشت: جاده روستایی منطقه محروم سیلاب کلوار شهرستان بویراحمد از امامزاده شاه غالب تا ادور ۱۸ کیلومتر طول دارد که از این میزان ۱۴ کیلومتر زیرسازی و آماده آسفالت است.

زارعی گفت: جاده های فرعی و روستایی منطقه محروم سیلاب کلوار دارای مشکلات متعددی است که سعی می شود به زودی پیگیری و برطرف شوند. 

منطقه سیلاب کلوار با 17 روستا و جمعیتی افزون بر 2 هزار و 600 نفر از توابع بخش مارگون شهرستان بویراحمد است که در فاصله 200 کیلومتری شهر یاسوج مرکز کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد. 

۷۵۳۵/۶۱۱۰  

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.