عدل هاشمی پور روز یکشنبه در ایین رونمایی از این تجهیزات در درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت اظهار کرد: در این راستا یک دستگاه اتوانالایزر برای بخش ازمایشگاه به قیمت چهار میلیارد و 500 و یک دستگاه آندوسکوپی به قیمت چهار میلیارد ریال خریداری و نصب شد.
وی با اشاره به ارائه خدمات تامین اجتماعی به جمعیت 250 هزار نفری شهرستانهای کهگیلویه، چرام و لنده تصریح کرد: احداث بیمارستان تامین اجتماعی در اولویت خواهد بود.
هاشمی پور تصریح کرد: با احداث بیمارستان تامین اجتماعی هزینه های درمانی در سطح شهرستان کاهش چشمگیری خواهد یافت.
رئیس درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت نیز در این آیین تصریح کرد: روزانه این درمانگاه در بخش های مختلف به بیش از یک هزار نفر خدمات ارائه می دهد.
مهناز اردشیرپناه تصریح کرد: درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت در بخش های مختلف آزمایشگاه، دندانپزشکی، سونوگرافی و پزشک تخصصی و عمومی به مراجعه کنندگان خدمات ارائه می دهد.
وی با اشاره به اینکه در سال جاری تعداد متخصصان نسبت به سال گذشته افزایش یافته است عنوان کرد: 2 متخصص اطفال، 2 متخصص زنان و زایمان، یک متخصص کلیه و مجاری ادرای، یک متخصص اعصاب و روان و یک متخصص رادیولوژی خانم به بیماران خدمات لازم را ارائه می دهند.
اردشیرپناه عنوان کرد: در سال جدید توسعه فضای فیزیکی درمانگاه در بخش درمان جهت رفاه بیمه شدگان با هزینه ی افزون بر 6 میلیارد ریال نیز انجام شد.
علاوه بر درمانگاه تامین اجتماعی دهدشت بیمارستان 220 تختخوابی امام خمینی دهدشت، 14 مرکز بهداشتی و درمانی، 78 خانه بهداشت روستایی و 10 پایگاه سلامت شهری در سطح شهرستان کهگیلویه خدمات مختلفی را به متقاضیان ارائه می‌دهند.
شهرستان کهگیلویه با چهار شهر، چهار بخش و 10 دهستان 131 هزار نفر جمعیت دارد.
7531/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.