هوشنگ صیدالی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این تعداد طرح با اعتباری بیش از یکهزار و 953 میلیاردو 633 میلیون ریال در مناطق محروم و کمتر توسعه این شهرستان اجرا شد.
وی بیان کرد: این پروژه ها شامل 52 پروژه بهداشتی، درمانی و خدماتی، 16 پروژه راه و جاده سازی، 17 طرح عمران روستایی، 9 طرح عمران شهری، هفت پروژه ورزشی و 9 پروژه آموزشی ، فرهنگی و هنری بوده است.
صیدالی تصریح کرد: 9 پروژه در زمینه عمران شهری با اعتباری بیش از 11 میلیارد و 550 میلیون ریال در شهر دوگنبدان اجرا شد.
وی ادامه داد: این پروژه ها شامل کمک به احداث جاده ها و معابر، اصلاح شبکه آبرسانی، احداث مسکن محرومان و احداث اورژانس است.
صیدالی ابراز کرد: صنعت نفت همچنین 11 میلیارد و 300 میلیون ریال برای اجرای 9 پروژه آموزشی، فرهنگی و هنری در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این شهرستان هزینه کرد.
وی ادامه داد: کمک به ساخت مجتمع فرهنگی هنری، کمک به خرید ساختمان کانون فرهنگی بانوان، کمک به تکمیل مسجد صاحب‌الزمان(ع)، ‌کمک به تکمیل حوزه علمیه امام‌جعفر صادق(ع) و ساخت سالن آموزشی فنی و حرفه ای، کمک به احداث ساختمان بانوان، کمک به ساخت مدرسه در گچساران از مهمترین طرح های اجرا شده در زمینه آموزشی ، فرهنگی و هنری ‌بوده است.
صیدالی اظهار داشت: صنعت نفت 17 پروژه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد و 850 میلیون ریال در زمینه عمران روستایی شامل و کمک به آسفالت و احداث جاده های روستایی و تأمین آب شرب در این شهرستان اجرا کرد.
وی تصریح کرد: یکهزار و716 میلیارد و 900 میلیون ریال صنعت نفت طرح عام المنفعه در زمینه اجرای 16 طرح در زمینه جاده سازی، بهسازی و هدایت سیلاب در مناطق مختلف این شهرستان هزینه کرد.
صیدالی اظهار داشت: بهسازی جاده روستایی قلات، مرمت و بهسازی جاده های روستایی، دوبانده کردن جاده بین کاکامبارک تا امامزاده بی بی حکیمه(س)، ساخت زیر گذر، تکمیل بلوار پانصد دستگاه از مهمترین این طرح های است.
وی گفت: کمک به ساخت استخرهای سرپوشیده و روباز، زمین چمن فوتبال، زمین چمن هاکی و تکمیل و بازسازی مجتمع های ورزشی تختی و شهید بشارت با اعتباری بیش از 16 میلیارد و 275 میلیون ریال و ساخت شهربازی و پارک 20 هکتاری با اعتبار 2 میلیارد و 700 میلیون ریال از مهمترین طرح های ورزشی و رفاهی اجرا شده از سوی صنعت نفت است.
شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران یکی از شرکت‌های مهم زیر مجموعه شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب ایران است.
این شرکت با بهره گیری و توانمندی از 10 واحد بهره برداری، پنج کارخانه نمک‌زدایی در مدار، 2 کارخانه نمک‌زدایی در دست اقدام، 11 ایستگاه فشار و تزریق گاز، سه مجتمع بزرگ پالایشگاهی گاز و گازمایع، سیستم گاز آغار و دالان مشتمل بر ۱۲ دستگاه شیرگاه و لخته گیر مایع و چندین واحد آزمایشگاه شیمیایی، 6 واحد آبرسان، حدود 110 تفکیک گر سرچاهی و بوستری، 3 ایستگاه برق فشار قوی و بیش از ۶۷۰۰ کیلومتر خطوط لوله از قطر ۴ تا ۵۲ اینچ دارد.
گچساران در جنوب استان کهگیلویه و بویراحمد واقع است.
2082/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.