جلال پورانفرد روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در ۴۸ ساعت گذشته ۱۷۳ ماموریت توسط آمبولانس های اورژانس در سراسر استان انجام گرفت که از این تعداد ماموریت، سهم حوادث ترافیکی ۳۰ ماموریت با ۵۶ مصدوم بوده است.
وی افزود: از مجموع ۳۰ ماموریت تصادفی در کهگیلویه و بویراحمد ۱۳ مورد تصادف مربوط به شهر و ۱۷ تصادف مربوط به جاده هایبرون شهری است.
پورانفرد بیان کرد: در تصادفات شهری ۳۱ مصدوم و در تصادفات جاده ای ۲۵ مصدوم توسط اورژانس خدمات پزشکی دریافت کردند.
وی عنوان کرد: از مجموع ۵۶ مصدوم توسط اورژانس که خدمات اولیه پزشکی دریافت کرده اند ۴۵ نفر به بیمارستان های کهگیلویه و بویراحمد انتقال داده شدند.
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: در ۴۸ ساعت گذشته همچنین مسمومیت هفت نفر با گاز مونواکسید کربن به اورژانس گزارش شد که هر هفت نفر به بیمارستان انتقال داده شدند و در این میان یک نفر با کاهش هوشیاری گزارش شده بود.
ابتدای امسال تاکنون 187 نفر در کهگیلویه و بویراحمد دچار مسمومیت با گاز مونواکسیدکربن شده اند که از این تعداد 2 نفر جان باختند.
کهگیلویه و بویراحمد حدود 6 هزار کیلومتر راه اعم از بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی دارد که از این میزان 142 کیلومتر بزرگراه، 505 کیلومتر راه اصلی، یکهزار و 238 کیلومتر راه فرعی و مابقی نیز روستایی است.
این استان دارای بیش از 40 گردنه خطرناک و حدود 1500 کیلومتر نقاط حادثه خیز دارد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.