سهراب صیدی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: بیمارستان 196 تختی کوی کارکنان شهر دوگنبدان با 85 درصد پیشرفت فیزیکی، مرکز آموزش بهورزی و کلینیک دندان پزشکی گچساران به ترتیب با 40 و 50 درصد پیشرفت فیزیکی از طرح های مهم در حال اجرای حوزه بهداشت و درمان در گچساران است.
وی بیان کرد: تاکنون 504 میلیارد ریال اعتبار برای عملیات ساخت این طرح ها هزینه شده است.
به گفته صیدی از ابتدای دولت تدبیر و امید تاکنون 14 طرح درمانی در گچساران اجرا شده است.
صیدی ادامه داد: بیمارستان مادر و کودک بی بی حکیمه با اعتبار 350 میلیارد ریال، هفت خانه بهداشت با حدود 9 میلیارد ریال و 2 مرکز جامع سلامت با 12 میلیارد ریال سرمایه گذاری از زیرساخت های مهم احداث شده از سوی دولت تدبیر و امید در این شهرستان بوده است.
مدیر شبکه بهداشت و درمان گچساران گفت: از سال 1392تاکنون خانه بهداشت در روستاهای هفت چشمه،آرو،سربیشه،انجیرسیاه، پشکان، نازمکان و سرابننیز احداث شده است.
وی ایجاد پایگاه سلامت رادک در شهر دوگنبدان،مراکز جامع سلامت در روستاهای دیل و لیشتر و 2 مرکز جامع سلامت در شهر دوگنبدان از دیگر طرح های اجرا شده حوزه سلامت در گچساران است.
وی با یادآوری وجود تنها یک بیمارستان فرسوده با تجهیزات اندک در ابتدای سال 1392 در گچساران بیان کرد: تجهیز بیمارستان شهید رجایی به ابزار پزشکی مدرن و ایجاد مرکز ناباروری در بیمارستان بی بی حکیمه نشان دهنده انقلابی در بهبود خدمات رسانی در حوزه سلامت در این شهرستان است.
صیدی ادامه داد: با توجه به قرار داشتن شهرستان در محل اتصال استان های جنوبی به مرکز کشور افتتاح بیمارستان کوی کارکنان می تواند این شهرستان را از مراکز ارائه خدمات درمانی در جنوب کشور تبدیل کند.
شهرستان 124 هزار نفری گچساران در جنوب غربی کهگیلویه و بویراحمد قرار دارد.
8143/6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.