به گزارش ایرنا، رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج روز دوشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج گفت: همایش ملی نماز سلامت جسم و جان، سیری در سیره و فرهنگ رضوی ششم لغایت هفتم آذر ماه سال جاری در شهر یاسوج با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش، معاون امور بین‌الملل دفتر مقام معظم رهبری، نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، استاندار و سایر شخصیت‌های مذهبی، علمی و فرهنگی استانی و کشوری برگزار می شود.
وی با اشاره به ارسال 203 مقاله به دبیرخانه این همایش، افزود: از این تعداد ۱۲۰ مقاله پذیرش شد که ۳۰ مقاله با محوریت سخنرانی و ۹۰ مورد به شکل پوستر ارائه می شود.
ایلامی بیان کرد: پذیرش مقالات پژوهشگران از اول خرداد 1397 آغاز شد و امروز مصادف با پنج آبان آخرین مهلت پذیرش مقالات آنان بود.
وی عنوان کرد: در همایش ملی نماز در فرهنگ رضوی از 100 شخصیت علمی دعوت شده و فردا 6 آذر ماه افتتاحیه این همایش در ساعت هشت صبح به صورت مستقیم از شبکه معارف پخش و پیام وزیر بهداشت هم قرائت می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج تصریح کرد: فلسفه و حقیقت نماز باید ترویج شود چرا که نماز اقدامی نمادین نیست بلکه یک تحول بزرگ در وجود انسان، جامعه، رفتارها و باورها است.
وی ابراز داشت: هدف از برگزاری این همایش آشنایی دانشجویان و دانش آموزان (فرهنگیان) با فرهنگ رضوی و آگاه سازی آنان در خصوص آموزه های دینی است.
ایلامی افزود: همچنین اسفندماه امسال نیز همایش بین‌المللی طب در فرهنگ رضوی در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج برگزار می‌شود.
در روز بیست و هفتم اردیبهشت ماه امسال سایت همایش ملی نماز، سلامت جسم و جان، سیری در سیره و فرهنگ رضوی با حضور رئیس دانشگاه یاسوج، رئیس و دبیران علمی و اجرایی و سایر ارکان مدیریتی همایش، اعضای گروه معارف اسلامی، کارکنان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی یاسوج رونمایی شد.
9868/1662
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.