شهرک امام خمینی از توابع بخش مرکزی شهرستان بهمئی با جمعیتی نزدیک به 2000 نفر با اختلال شدید شبکه‌های مخابراتی همراه است.
اهالی این شهرک با انتقاد از مسئولان، خواهان رسیدگی هر چه سریع‌تر موضوع و رفع اختلال شدند.
یکی از شهروندان شهرک امام خمینی در این راستا گفت: تا چند سال قبل شهرک امام خمینی از شبکه تلفن ثابت برخوردار بود که به بهانه راه اندازی موبایل روستا کلیه شبکه تلفن ثابت شهرک جمع آوری شد.
شهروند دیگری گفت: شهرک امام خمینی با وجود اینکه در کمتر از پنج کیلومتری شهر لیکک واقع شده اما در خانه‌ها آنتن موبایل بالا نمی‌آید و باید به سختی و چرخش به اطراف به دنبال شبکه بود.
یکی دیگر از اهالی این شهرک با اشاره به اینکه با وجود کارت‌های عابر بانکی کسی پول در جیب خود نمی‌گذارد، گفت: صاحب فروشگاه هستم اما با توجه به اینکه تلفن ثابت جمع آوری شده و شبکه موبایل هم به درستی کار نمی‌کند، نمی‌توان از کارت‌خوان استفاده کرد و این کار تأثیر منفی بر میزان فروش و درآمد دارد.
دیگر شهروند این شهرک با انتقاد از بی توجهی مسئولان مخابراتی، گفت: بیشتر اوقات در نقاطی که آنتن ضعیف وجود دارد هم شبکه به صورت اتوماتیک رومینگ می‌شود که برای شهروندانی که اطلاع کافی ندارند، هزینه اضافی دارد؛ باتوجه به وضعیت نابسامان شبکه مخابراتی در شهرک گچ بلند، مسئولان باید هر چه سریع‌تر نسبت به رفع مشکلات اقدام کنند.
با توجه به اینکه شهرک امام خمینی در نزدیکی مرکز شهرستان واقع شده و دچار اختلال شدید مخابراتی است، مسئولان باید در راستای ارتقای زیرساخت‌ها و تقویت سیستم مخابراتی این شهرک پرجمعیت چاره اندیشی کنند.

6110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.